A A+ A++

Gdy w 2019 roku na rynku zadebiutował pierwszy polski Symulator gotowania, gracze na pecetach rzucili się wręcz na tenże tytuł, nabywając ponad 200 tysięcy sztuk rzeczonego tytułu.

W tym roku minęły już drugie urodziny wielkiego hitu łódzkiego zespołu, który to jednak trzymał dalsze sukcesy gry tylko dla siebie. Teraz prezes Big Cheese Studio, Łukasz Dębski, opowiedział portalowi Strefa inwestorów o ostatnich rezultatach jakie osiągnął Cooking Simulator.

Okazuje się, że do dziś gracze nabyli ponad 700 tysięcy egzemplarzy Cookinga – sprzedaż rozkłada się na PC, Xbox One, PS4, Nintendo Switch oraz gogle VR. Co ciekawe tempo sprzedaży gry rośnie, zamiast maleć. W I kwartale 2021 roku Spółka sprzedała 130 tys. sztuk CS’a, podczas gdy rok wcześniej było to tylko 115 tys. Dodatkowo w tym okresie rozeszło się 29 tys. sztuk DLC Cooking with Food Network, 37 tys. sztuk DLC Cakes and Cookies oraz 41 tys. sztuk DLC Pizza.

Łącznie Cooking wraz z DLC wykręcił wynik ponad 1,1 mln sprzedanych pozycji. Co ciekawe teraz deweloperzy pracują nad post-apokaliptycznym DLC zatytułowanym Cooking Simulator: Shelter, które to znacząco odmieni dobrze znaną rozgrywkę.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł1. liga koszykówki. Wyjazdowa wygrana bochnianek w Gorzowie
Następny artykułGKS Oronka Orońsko – Mazowsze Grójec (zdjęcia)