A A+ A++

Małgorzata Witkowska, z biura prasowego PKO BP mówi, że najszybciej można zmienić numer PIN samodzielnie w aplikacji mobilnej IKO.

– Jeśli klient zapomniał PIN, a nie korzysta z aplikacji to może zadzwonić na infolinię i nadać nowy PIN w serwisie transakcyjnym iPKO lub złożyć dyspozycję wydania duplikatu PIN- radzi Małgorzata Witkowska.

Zapewnia, że przy nowym PIN-ie karty nie trzeba ponownie aktywować, a po prostu przy następnej transakcji należy podać nowy numer PIN.

Magdalena Ostrowska z ING Banku Śląskiego mówi, że gdy klient zapomni swojego kodu PIN, może łatwo i bezpiecznie nadać nowy kod ustalić w bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej.

– Za taką operację nie pobieramy żadnych opłat. Po nadaniu nowego kodu PIN nie trzeba ponownie aktywować karty, ale zalecamy, … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOŚWIĘCIM. „Samoobrona kobiet – zaufaj wojsku” – ruszają zapisy na bezpłatne treningi
Następny artykułBędzie współpraca z uczelnią