Małgorzata Witkowska, z biura prasowego PKO BP mówi, że najszybciej można zmienić numer PIN samodzielnie w aplikacji mobilnej IKO.
– Jeśli klient zapomniał PIN, a nie korzysta z aplikacji to może zadzwonić na infolinię i nadać nowy PIN w serwisie transakcyjnym iPKO lub złożyć dyspozycję wydania duplikatu PIN- radzi Małgorzata Witkowska.
Zapewnia, że przy nowym PIN-ie karty nie trzeba ponownie aktywować, a po prostu przy następnej transakcji należy podać nowy numer PIN.
Magdalena Ostrowska z ING Banku Śląskiego mówi, że gdy klient zapomni swojego kodu PIN, może łatwo i bezpiecznie nadać nowy kod ustalić w bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej.
– Za taką operację nie pobieramy żadnych opłat. Po nadaniu nowego kodu PIN nie trzeba ponownie aktywować karty, ale zalecamy, … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS