Piękna przygoda Lecha Poznań z europejskimi pucharami trwa i niesamowicie wpływa na kibiców wielkopolskiego klubu. We wczesne piątkowe popołudnie stało się jasne, że w 1/4 Ligi Konferencji Europy mistrzowie Polski spotkają się z Fiorentiną. Kilka godzin później rozpoczęto otwartą sprzedaż biletów, która wieczorem może zostać praktycznie zamknięta.
Bilety sprzedawały się jak ciepłe bułeczki. Ogromne zainteresowanie
O otwarciu sprzedaży wejściówek na kwietniowe spotkanie, klub z Poznania poinformował w piątek o 17:45. Wówczas na stronę internetową klubu rozpoczął się najazd kibiców, którzy jak najszybciej chcieli nabyć bilety uprawniające ich do obejrzenia spotkania z wysokości trybun.
Szybko doprowadziło to do problemów z serwerami z powodu nadmiaru użytkowników chcących dokonać zakupu. Po chwili fani “Kolejorza” byli też informowani o miejscu w kolejce do wyboru miejsc, która sięgała kilku tysięcy internautów.
Zaledwie cztery godziny po otwarciu sprzedaży przez klub, biletów praktycznie nie ma. Patrząc na mapkę stadionu, możemy zauważyć, że dostępne jest ostatnie kilka tysięcy wejściówek zarezerwowanych dla posiadaczy karnetów, którzy w Poznaniu praktycznie zawsze mają pierwszeństwo. Tym samym sprzedanych zostało już ponad 30 tysięcy miejsc, choć mecz odbędzie się za niespełna miesiąc.
Oczekiwanie na zwolnienie rezerwacji
Dla tych, którzy nie zdążyli jeszcze nabyć wejściówek na historyczny ćwierćfinał europejskich pucharów w Poznaniu mamy jednak dobrą wiadomość. 27 marca będzie można nabyć ostatnie wejściówki, na które nie zdecydują się karnetowicze czy sponsorzy klubu. Na ten moment nie wiadomo, ile ich będzie. Wydaje się jednak, że co najmniej kilkaset osób będzie jeszcze miało szansę skorzystać z okazji.
Jednocześnie już dziś możemy założyć, że mecz z Fiorentiną z trybun obejrzy komplet kibiców. Będzie to drugi z rzędu domowy mecz Lecha w europejskich pucharach z prawie 40 tysiącami fanów dopingujących piłkarzy Johna van den Broma.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS