A A+ A++

BERLIN, 25 czerwca 2024 r. /PRNewswire/ — Marka elektrycznych artykułów gospodarstwa domowego z górnej półki CHiQ była oficjalnym globalnym partnerem 31. finału Terra Wortmann Open (Halle Open) organizowanego 21 czerwca przez Association of Tennis Professionals (ATP) w niemieckiej OWL Arenie. Partnerstwo stanowi dla CHiQ kolejną próbę zaangażowania w europejski marketing sportowy po sponsorowaniu Pucharu Świata w Skokach Narciarskich FIS w 2023 r. Firma dąży do rozszerzenia swojej obecności na globalnej arenie sportowej.

Jared Yang, dyrektor generalny CHiQ Europe Electric S.r.o. powiedział: „Ten turniej nie tylko podnosi świadomość marki, ale pomaga też w budowaniu emocjonalnej relacji z konsumentami. Spodziewamy się, że dzięki tej imprezie tenisowej marka CHiQ zrobi duże wrażenie na europejskich konsumentach i stanie się preferowaną marką w ich oczach”.

Poza reklamami na miejscu, CHiQ umieścił także telewizory z najnowszej serii Smart QLED QM8 w różnych lokalizacjach na terenie imprezy, w tym w strefie VIP, pokoju zawodników, pokoju fitness i pomieszczeniu dziennikarzy. Urządzenia z tej serii należa do faworytów europejskich konsumentów ze względu na doskonałą jakość obrazu i eleganckie wzornictwo.

Seria CHiQ QLED jest dostępna w Europie z przekątnymi ekranu od 32 do 65 cali i oferuje szeroką gamę kolorów oraz wysoki kontrast. Technologia Quantum Dot wychwytuje każdy pasjonujący szczegół meczu tenisowego w bogatych kolorach i niezwykłej ostrości. Dodatkowo dynamiczna technologia przetwarzania obrazu sprawia, że dynamiczne sceny w meczach tenisowych pozostają wyraźne i płynne, co podkreśla piękno tego sportu. Każdy precyzyjny serw i inteligentny odbiór jest doskonale widoczny na CHiQ TV.

CHiQ, czołowa marka chińskiego giganta sprzętu AGD, firmy Changhong, jest już obecna w 11 krajach europejskich, w tym w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii, co sprawia, że Europa jest jej największym rynkiem. Dzięki szerokiej ofercie produktów takich jak telewizory, lodówki i pralki, CHiQ odnotował wzrost sprzedaży w Europie o ponad 80% w okresie od stycznia do maja br. Znacząco wzrosła również sprzedaż internetowa – zarówno w globalnych, jak i europejskich platformach e-commerce. Ponadto CHiQ znacząco poprawił swoją sprzedaż offline w 2024 r. dzięki udoskonalonej strategii sprzedaży i zawarciu ponad dziesięciu nowych umów współpracy, przez co jest znacznie lepiej widoczny w tradycyjnych sklepach detalicznych.

CHiQ planuje dalsze poszukiwanie szans marketingowych w sporcie, które pasują do filozofii marki w skali globalnej. Wykorzystując sport jako medium, CHiQ dąży do tworzenia angażujących narracji marki i rozwijania swojej strategii globalizacji w oparciu o rozległą ofertę nakierowaną na rynek globalny.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2447296/Weixin_Image_20240625143823.jpg

Źródło: CHiQ

Źródło informacji: PR Newswire

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułXXXV debata TFI: rynki finansowe bacznie śledzą rozwój sztucznej inteligencji (AI)