A A+ A++

W związku z rosnącą liczbą zachorowań wszystkie urzędy w Polsce ograniczają kontakt pracowników z interesantami.

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów dostęp do administracji publicznej w dniach 3 listopada – 4 grudnia (z opcją przedłużenia) musi zostać znacząco ograniczony. Nie oznaczy to, że zamykamy się na Państwa sprawy i problemy. Zmieniamy jedynie formę kontaktu na bezpieczniejszą dla wszystkich w dobie pandemii koronawirusa.

Jak załatwić sprawę w Urzędzie Miejskim? Zadzwoń do odpowiedniego wydziału. Pracownik urzędu na pewno pomoże w najlepszy możliwy sposób, pokieruje i podpowie, jak rozwiązać sprawę. Możesz też skorzystać z możliwości, które dają Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz platforma E-Urząd.

— Załóż konto i bez wychodzenia z domu załatw wiele urzędowych spraw — zachęcają urzędnicy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZażartowali na antenie TVP. Widzowie bezlitośni
Następny artykułMinisterstwo chce pracę zdalną wpisać do Kodeksu pracy