A A+ A++

Jak CNN International Commercial zareagowało na zmiany w branży spowodowane przez COVID?
Cathy: Pandemia jedynie przyspieszyła okres i tak już gwałtownych zmian w branży medialnej. Diametralnie zmieniły się zachowania reklamodawców i konsumentów, szczególnie w przestrzeni cyfrowej. Od wielu lat CNN działa zarówno redakcyjnie, jak i komercyjnie jako wieloplatformowa firma 24/7, a nie wyłącznie jako telewizja linearna. Dzięki takiej strategii, byliśmy w dobrej pozycji wyjściowej do zmian, do których zmusił nas COVID – rozwinęliśmy naszą ofertę produktową, aby docierać do odbiorców na inne sposoby i opracowywać różne rozwiązania dla reklamodawców.
Rob: Gdy wybuchła pandemia, wprowadziliśmy…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł78-latek był tak pijany, że nie mógł dmuchnąć w alkomat
Następny artykułChińska szczepionka na COVID-19. Wiadomo jaka jest jej skuteczność!