A A+ A++

Odkąd w 2020 roku do Polski dotarła epidemia COVID-19 i ludzie zaczęli ograniczać wyjścia z domu, sektor internetowych zakupów spożywczych i przemysłowych przeżył wielki boom.

Okazuje się, że do komfortu zamawiania zakupów pod drzwi mieszkania łatwo się przyzwyczaić – wielu warszawiaków postanowiło nie rezygnować z tej dogodności. Aplikacje, dowożące zakupy na zamówienie, cieszą się w stolicy dużą popularnością (wystarczy sprawdzić, jak ciężko jest załapać się na termin dowozu), a przedsiębiorcy znajdują nowe sposoby, jak odpowiedzieć na potrzeby klientów. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułEastward – recenzja gry. Z patelnią poprzez postapokaliptyczny świat
Następny artykułOchrona sygnalistów w Polsce – od kiedy nowe przepisy?