Od poniedziałku (24 stycznia) do odwołania, urzędnicy będą pracować w systemie zamkniętym o zaostrzonym rygorze sanitarnym, ograniczając bezpośrednią obsługę mieszkańców.
Pomimo ograniczonego dostępu, każdy mieszkaniec będzie miał jednak możliwość kontaktu z pracownikiem załatwiającym sprawy z zakresu:
- rejestracji stanu cywilnego (sprawy
związane z urodzeniem dziecka, zgłoszeniem noworodka można załatwić
dodatkowo drogą elektroniczną poprzez stronę obywatel.gov.pl.); - ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- kasy
Urzędu Miasta czynne są dla Klienta bez konieczności wcześniejszego
zgłoszenia, w holu Urzędu Miasta od godz. 7:30. do godz. 14:00.
Podstawową
formą realizacji spraw przez klientów urzędu i kontaktu, będą usługi
świadczone zdalnie. W pozostałych kwestiach, które są niezwłoczne
i wymagają bezpośredniego kontaktu, jest to możliwe,
ale tylko po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z merytorycznym
pracownikiem (centrala: 14 61 49 100).
ZDALNE ZAŁATWIANIE SPRAW PRZEZ KLIENTÓW URZĘDU JEST MOŻLIWE POPRZEZ:
- platformę elektroniczną ePUAP – obywatel.gov.pl;
- telefonicznie (wykaz telefonów dostępny TUTAJ);
- poprzez wysyłkę korespondencji pocztą;
- poprzez
umieszczenie korespondencji we wrzutni, która jest ustawiona wewnątrz
wejścia do Dziennika Podawczego Urzędu Miasta od strony ulicy Kazimierza
Wielkiego.
Wszelkie szczegółowe informacje nt. wydziałów i stanowisk oraz zakresu ich kompetencji, znajdują się stronie internetowej Miasta. TUTAJ
Opłaty mozna regulować również w banku lub internetowo na konto Urzędu Miasta:
Bank PEKAO S.A Konto Urzędu Miasta:
Nr 82 1240 1431 11110010 0293 1790
Odpady komunalne:
Nr 76 1240 2294 1111 0010 9633 1975 (na to konto należy uiszczać opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi).
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS