A A+ A++

W drugiej połowie weekendu wśród fanów Diablo 4 królował konkretny dungeon, który zawierał ogromną liczbę elitarnych mobów. Dziś w nocy Blizzard zaadresował ten problem.

Wczesny dostęp do Diablo 4 w oczach Blizzarda jest najwyraźniej okazją do przeprowadzenia kolejnych testów i szybkiego naprawienia rzeczy, które powinny zmienić się przed jutrzejszą premierą. Od 2 czerwca dostaliśmy znaczące zmiany do balansu postaci i naprawione zostały liczne błędy.

Najpoważniejszym z dotychczasowych błędów, poza tym uniemożliwiającym grę posiadaczom PlayStation, była bez wątpienia ogromna liczba elitarnych potworów w niektórych dungeonach. Wielu graczy całą niedzielę spędziło w Maugan’s Folley, gdzie pierwszych kilka pokojów zawierało dziesiątki elit.

Błąd został już naprawiony i elity mają w normalnych ilościach pojawiać się na dungeonach, ale jego istnienie wpłynęło znacząco na temp … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTwierdza Smaków 2023. Mamy zaproszenia na zamek Czocha
Następny artykułBal Strażaka w Lipinie