A A+ A++

Billboardy, które były wykorzystywane w antywojennych protestach, zostały przekształcone w mobilne punkty służące do przekazywania datków na potrzeby ukraińskich rodzin.

W pobliżu kilku nowojorskich ulic pojawiły się oryginalne billboardy przedstawiające plakaty, których używali mieszkańcy Moskwy protestujący przeciwko wojnie z Ukrainą. Obok znaków protestacyjnych „нет войне” w języku rosyjskim pojawia się krótka informacja przypominająca opis obiektu na wystawie muzealnej: „Nie dla wojny. Prawdziwy znak protestacyjny. Moskwa, Rosja 3 marca 2022”.

Tuż pod opisem widnieją małe terminale płatnicze, dzięki którym przechodnie mogą natychmiast przekazywać drobne datki wspierające ofiary wojny.

Dzięki temu  kreatywnemu pomysłowi agencji reklamowej Mischief nowojorczycy mogą przekazywać datki w wysokości 2, 5 lub 10 dolarów. Wystarczy przyłożyć kartę płatniczą do skrzynki umieszczonej na billboardzie i potwierdzić płatność.

Następnie pieniądze są przekazywane na rzecz Agencji ONZ ds. Uchodźców, która zapewnia pomoc osobom uciekającym przed wojną – w tym schronienie, wsparcie prawne czy psychologiczne.

Czy mobilne punkty na datki będą pojawiały się częściej w przestrzeniach miejskich w odpowiedzi na często pojawiające się pytania „Jak mogę pomóc”?

fot. twitter.com/mischief

PS
Polska marka Adrian ponownie zaprezentowała kontrowersyjny billboard. Tym razem marka postanowiła nawiązać swoją kreacją reklamową do wojny w Ukrainie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPogrzeb Ludwika Dorna. Podano szczegóły i miejsce pochówku polityka
Następny artykułZmiany na placu Krakowskim. Nową odsłonę tego miejsca zobaczymy najwcześniej jesienią