Data dodania: 2016-02-11 (20:52) Informacja prasowa
Tyle otrzyma przedsiębiorca, który do końca marca otworzy w mBanku rachunek mBiznes konto i spełni trzy proste warunki. Ofertę promuje kampania reklamowa, którą od wczoraj zobaczyć można m.in. w telewizji.
Kilka dni temu w serwisie transakcyjnym mBanku na profilu dla klientów firmowych pojawił się nowy przycisk – księgowość. Po jego wciśnięciu klienci zyskują dostęp do pierwszego na polskim rynku w pełni zintegrowanego z kontem bankowym programu do księgowania. Narzędzie umożliwia prowadzenie księgowości w szybki i niemal automatyczny sposób. Bezpłatnie pomaga klientom w wystawianiu faktur, rozliczaniu się z kontrahentami i wyliczeniu podatku. A w ramach abonamentu ściąga z nich w pełni odpowiedzialność za prowadzenie księgowości przenosząc je na profesjonalne biuro.
Klienci, którzy do końca marca zdecydują się na skorzystanie z tego produktu i założą w mBanku rachunek firmowy mBiznes konto Start lub Komfort zaoszczędzą przynajmniej 270 godzin rocznie (gdyż jak wynika z raportu Paying Tax, przeciętnie polski przedsiębiorca dokonuje obecnie 7 płatności podatku w ciągu roku, poświęcając na to 271 godzin) i dodatkowo zyskają nawet 900 zł.
Bank przeleje na konto klienta 600 zł, jeśli przez rok po otwarciu rachunku będzie płacił za jego pośrednictwem składki na ZUS w wysokości przynajmniej 250 zł oraz dokona miesięcznie jednej płatności kartą wydaną do rachunku. Kolejne 300 zł otrzyma za rozliczenie trzech faktur w miesiącu poprzez narzędzie do księgowania.
Klienci o ofercie dowiedzą się m.in. ze spotów reklamowych, które emitowane są w największych stacjach telewizyjnych, reklam w radiu oraz działań outdoorowych obejmujących ponad 600 nośników w kraju.
– mBank regularnie wprowadza rozwiązania, które pozwalają przedsiębiorcom wygodniej i sprawniej zarządzać firmą. W rozpoczynającej się kampanii prezentujemy innowacyjną usługę ułatwiającą prowadzenie księgowości. Przygotowując reklamę zadbaliśmy o właściwą prezentację zalet mKsięgowości, ale również o budowanie zaangażowania widzów i siłę przebicia w blokach reklamowych – mówi Mateusz Żelechowski wicedyrektor marketingu mBanku, odpowiedzialny za promocję produktów dla firm.
Reklamę wyreżyserował Marcin Filipek. Kreacje do kampanii przygotowała agencja Grey, produkcję zrealizowała Flota Filmowa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Źródło: mBank
2020-01-05 Analizy rynkowe
106 złotych – tyle w ciągu roku zarobi ktoś, kto powierzy bankowi 10 tysięcy złotych zakładając przeciętną lokatę. To prawie 4 razy mniej niż w 2012 roku, ale też 2-3 razy za mało, aby pokonać panującą inflację – wynika z szacunków HRE Investments. Tak źle nie było od co najmniej kilkudziesięciu lat. Dostępne dane nie odnotowały bowiem jeszcze nigdy tak niskiego średniego oprocentowania lokat bankowych. Przeciętny depozyt pozwala zarobić zaledwie 1,31% – wynika z najświeższych danych NBP za listopad 2019.
2016-06-13 Analiza Expander
Banki zarabiają między innymi na tym, że pożyczają nam pieniądze na wyższy procent niż płacą swoim klientom na lokatach. Expander zwraca uwagę, że ta różnica w kwietniu była najwyższa od prawie 6 lat. Oprocentowanie nowo zakładanych lokat wyniosło zaledwie 1,57%, tym samym pobiło marcowy rekord i było najniższe w historii.
2016-01-04 Komentarz Lions Bank
W grudniu banki chciały pożyczyć rodzinom na mieszkanie wyraźnie mniej niż przed rokiem. Czas pokaże czy jest to preludium przed zmianami, które czekają rynek w przyszłym roku. Większość z nich utrudni dostęp do bankowego finansowania.
2015-12-30 Komentarz Expandera
Maksymalny dopuszczalny przez prawo poziom oprocentowania, naliczanego przy opóźnieniu w spłacie raty wzrośnie od stycznia z 10% do 14%. Z wyliczeń Expandera wynika, że przeciętny kredytobiorca, który spóźni się o kilka dni nie ma się czym martwić. Zmiana będzie natomiast odczuwalna dla osób, które mają wysokie zadłużenie i nie regulują go miesiącami.
2015-03-30 Informacja prasowa
Zbliżają się święta wielkanocne, a wraz z nimi wydłuża się lista naszych wydatków. Szczególnie w przedświątecznym okresie, działając pod wpływem chwili i emocji zdarza nam się podejmować zbyt pochopne i nieprzemyślane decyzje zakupowe. Wówczas zaczynamy się zastanawiać nad różnymi sposobami powiększenia domowego budżetu.
2015-03-26 Informacja prasowa
Czy systemy płatności online są równie bezpieczne jak systemy bankowe? Okazuje się, że nie tylko mogą być bezpieczniejsze, ale również poprawiać poziom zabezpieczeń transakcji bankowych! Poznajcie przypadek pani Agnieszki.
2015-01-16 Poradnik kredytobiorcy
„Czarny czwartek” na rynku walutowym wywołał drżenie serca u wielu kredytobiorców zadłużonych w CHF. W ciągu kilku minut ich zadłużenie oraz raty wzrosły o kilkadziesiąt procent. Niestety w najbliższych miesiącach nie należy oczekiwać powrotu do sytuacji sprzed 15 stycznia.
2015-01-07 Poradnik kredytobiorcy
2014-12-31 Poradnik kredytobiorcy
W nowym roku kredytobiorcy muszą liczyć się z istotnymi zmianami. Wśród nich, zgodnie z zaleceniami Komisji Nadzoru Finansowego, zmienia się minimalna wysokość wkładu własnego oraz strategia prowadzenia działalności w obszarze bankowości ubezpieczeniowej, czyli tzw. bancassurance.
2014-10-07 Poradnik konsumenta
Jednym z pierwszych kroków na drodze ku samodzielności każdego młodego człowieka jest założenie konta w banku. Obecnie praktycznie każdy bank oferuje specjalne warunki dla studenta. Eksperci z portalu Zafinansowani.pl analizują wszystkie „za” i „przeciw”, by wybrać konto, które najlepiej pomoże zarządzać studenckim budżetem.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS