A A+ A++

Dotychczasowa koncepcja urządzania powierzchni wystawienniczych odeszła do historii.  Nowe, związane z utrzymaniem higieny i bezpieczeństwa, potrzeby czy inne niż jeszcze na początku roku preferencje konsumenckie spowodowały gwałtowne zmiany w podejściu projektantów do całej idei ekspozycji i estetyki w handlu, usługach czy gastronomii. Miejsca, gdzie robimy zakupy, mają dziś nowe, dodatkowe funkcje.

– Ludzie nagle szukają miejsc na zakupy jak najbliżej swojego zamieszkania. Dziś wolą już małe, lokalne punkty i kontakt z ludźmi, których znają. Mają na uwadze bezpieczne doświadczenie z prawdziwymi ludźmi, którym mogą zaufać – na takie przede wszystkim powody zmian w podejściu klientów wskazuje Agnieszka Gawron, współwłaścicielka i współzałożycielka lsd Studio, które wyspecjalizowało się w projektowaniu m.in. sklepów, punktów gastronomicznych i usługowych.

Lokalność, która dziś zyskuje na znaczeniu, a do tego wsparcie dla miejscowych przedsiębiorców i dostawców, powodują, że można obecnie mówić o dodatkowej satysfakcji  z udzielonego wsparcia dla rodzimego biznesu.

– Widzimy, jak zmieniają się potrzeby konsumentów, które branże są im bliższe, a które drogą naturalnej selekcji – nie są już dłużej tak istotne jak jeszcze pół roku temu – dodaje Agnieszka Gawron. Przypomina, że kierowana przez nią pracownia ma długie doświadczenie w tworzeniu projektów w przestrzeni publicznej. – To wszystko wpływa na określone podejście do działania i do klienta – uważa.

W jej opinii, obok takich zjawisk jak stopniowe zanikanie fast fashion czy wzrost popularności zakupowych rozwiązań informatycznych (np. aplikacje), coraz częściej uzyskiwać będziemy niezbędne informacje dot. sklepowych ofert jeszcze przed wybraniem się do sklepu – np. poprzez tzw. wirtualny spacer, aby zminimalizować czas przebywania w placówkach handlowych, tym bardziej, że cały czas dużym uznaniem cieszyć będą się produkty klasy premium.

Wskazuje też, że np. w aptece czy drogerii mamy do czynienia z tym samym klientem. Przychodzi on tam jednak w innym celu. Musi czuć przede wszystkim, że znajduje się w bezpiecznej przestrzeni i w związku z tym obsługa roztoczy nad nim opiekę, udzielając mu profesjonalnej i rzetelnej pomocy.

– Z drugiej strony jednak, codzienne czynności jak zakupy czy wyjście na kolację ze znajomymi do restauracji stają się jeszcze bardziej elementem urozmaicenia, rozrywki, czasem nawet jedyną możliwością „wyrwania się z domu”, a możliwość zakupów w stacjonarnym salonie odzieżowym czy obuwniczym to dziś niemal rozrywka luksusowa i dostępna tylko dla wybranych – podsumowuje współwłaścicielka lsd Studio i sygnalizuje otwarcie firmy na nowe obszary – np. na sieci apteczne, które zyskały ostatnio na znaczeniu, stając się w wielu przypadkach pierwszym punktem porady dla pacjentów.

strzałka

Źródło: lsd Studio

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAmbitne cele Jastrzębskiego Węgla
Następny artykułUwaga!!! Zmiana przepisów dotyczących rejestracji sprzętu pływającego!!!