A A+ A++

Część branży modowej uważa, że wypuszczenie super zniszczonych butów za krocie, na dodatek w limitowanej edycji, to jedynie element marketingu. Zniszczone buty mają sugerować, że ich “dziewicza” wersja jest na całe życia. Nie jest pewne, czy zniszczone conversy w ogóle trafią do sprzedaży. Użytkownicy Twittera zastanawiają się, czy w ten sposób genialny projektant znów nie trolluje swoich bogatych klientów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProf. Szeremietiew: To była ustawka. Ochroniarze zrobili tej babie przejście
Następny artykułPrezydent Andrzej Duda odwiedzi Słowację