A A+ A++

Klienci mBanku zmagali się z problemem z aplikacją mobilną uniemożliwiającym m.in.
wysyłanie przelewów. Nie działała autoryzacja transakcji, co zostało potwierdzone
przez bank.

Awaria w dużym banku. Był problem z aplikacją mobilną
Awaria w dużym banku. Był problem z aplikacją mobilną
fot. Victor Moussa / / Shutterstock

Aplikacja mobilna mBanku działała w ograniczonym
zakresie. Bank na swoim profilu na portalu Facebook potwierdzał problem z
bankowością mobilną. Zgodnie z informacją zamieszczoną w mediach
społecznościach nie można było autoryzować transakcji z wykorzystaniem
właśnie aplikacji mobilnej. 

Problemy z bankowością internetową banku potwierdzajały również wysyłane przez użytkowników raporty na portalu Downdetector. Pierwsze
awarie zaczęły pojawiać się po godz. 6.00, jednak najwięcej zgłoszeń przypadło na godz. ok. 10.30.

Źródło:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKrew dla Klary
Następny artykułLeosia i Bieluś w przedszkolach – start edukacyjnego projektu