Po godzinie 8 użytkownicy Play zaczęli się skarżyć na problem z wykonywaniem i odbieraniem połączeń głosowych. Na fanpage operatora o kłopotach pisali głównie użytkownicy z Małopolski.
Play poinformował, że pracuje nad przywróceniem pełnej funkcjonalności i zarekomendował użytkownikom rozwiązanie tymczasowe: “Drodzy, rekomendujemy ustawienie ręcznego wyboru sieci na jednego z partnerów Orange/T-mobile (następnie prosimy o ponowne uruchomienie telefonu)”.
Później operator podał, że rozwiązał problem i wszystko powinno już działać prawidłowo. Klienci, którzy nadal nie mogą nawiązywać połączeń, proszeni są o kontakt z operatorem za pośrednictwem aplikacji Play24.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS