A A+ A++

Po godzinie 8 użytkownicy Play zaczęli się skarżyć na problem z wykonywaniem i odbieraniem połączeń głosowych. Na fanpage operatora o kłopotach pisali głównie użytkownicy z Małopolski.

Play poinformował, że pracuje nad przywróceniem pełnej funkcjonalności i zarekomendował użytkownikom rozwiązanie tymczasowe: “Drodzy, rekomendujemy ustawienie ręcznego wyboru sieci na jednego z partnerów Orange/T-mobile (następnie prosimy o ponowne uruchomienie telefonu)”.

Później operator podał, że rozwiązał problem i wszystko powinno już działać prawidłowo. Klienci, którzy nadal nie mogą nawiązywać połączeń, proszeni są o kontakt z operatorem za pośrednictwem aplikacji Play24.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUłatwienia dla wykonawców
Następny artykułOjciec z córką ciężko ranni na sankach. Przejechał ich samochód. Ojciec przejął całą siłę uderzenia