A A+ A++

Obsidian Entertainment stoi przed naprawdę dużym wyzwaniem, ponieważ w przyszłym roku na Xboksach Series X|S oraz komputerach osobistych zadebiutuje pierwsza duża produkcja studia po przejęciu przez Microsoft. Firma przygotowuje graczy na Avowed i ujawniło kilka nowych konkretów na temat gry.

Redakcja PC Gamer otrzymała możliwość porozmawiania z reżyserką Avowed i Carrie Patel potwierdziła, jak wygląda początek przygody – gracz wciela się w postać, która przybywa do odległego zakątka świata Eora zwanego Żywymi Ziemiami jako wysłannik Imperium Aedyr. Naszym pierwszym zadaniem jest zbadanie „tajemniczej zarazy”, ale nie wszyscy w tym regionie są zadowoleni z wizyty przedstawiciela Imperium.

Avowed pod względem skali produkcji nie przypomina Skyrima – twórcy celują bardziej w produkcję o wielkości The Outer Worlds. Deweloperzy w tym wypadku zdecydowali się skupić na historii oraz samych bohaterach, a nie na stworzeniu gigantycznego świata.

Istotną rolę w Avowed odegrają towarzysze:

Jedną z rzeczy, które chcieliśmy zrobić w Avowed, było upewnienie się, że towarzysze są naprawdę integralną częścią historii. W niektórych grach można ich opcjonalnie rekrutować, ale w Avowed są oni głęboko związani z fabułą, związani z twoją drużyną… naprawdę chcieliśmy stworzyć poczucie, że jesteś na tej wielkiej dzikiej granicy, wyruszasz na tę przygodę odkrywania i masz ze sobą tę małą, ale zgraną załogę. Poczucie, że razem przemierzacie dzikie tereny, dzieląc się odkryciami i niebezpieczeństwami. Ci ludzie są tak samo częścią twojej historii, jak większe wydarzenia, w których bierzesz udział – wyjaśniła Carrie Patel.

Obsidian także w tym miejscu czerpie garściami z The Outer Worlds, ponieważ system relacji będzie zaczerpnięty ze wspomnianej gry.

Twórcy jeszcze nie chcą zdradzać wszystkich szczegółów na temat fabuły, ale potwierdzili kilka konkretów – główny bohater jest imperialnym wysłannikiem i będziemy mogli swobodnie stworzyć postać, ale pod względem rasy pojawi się pewne ograniczenie (tylko człowiek lub elf). Avowed to produkcja wyłącznie single-player (bez kooperacji), w grze pojawi się dwóch towarzyszy z różnymi umiejętnościami, istnieje kilka drzewek umiejętności, a zdobywanie poziomów doświadczenia pozwoli na odblokowanie umiejętności (nie będziemy przydzielać punktów do statystyk).

Jednym z najważniejszych elementów Avowed jest walka – twórcy skupili się na „głębi”, by zająć się systemami, a nie na „szerokości” i zapewnić masę różnych, ale mniejszych mechanik. Deweloperzy spędzili mnóstwo czasu, by „wymachiwanie mieczem” oferowało odpowiednie uczucie i zarazem inne względem rywalizacji z przykładowo toporem.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSejm zajmie się jutro prezydenckim projektem nowelizacji tzw. ustawy “lex Tusk”
Następny artykułPKN ORLEN został sponsorem Polskiego Związku Koszykówki