A A+ A++

Artur Jabłoński to CEO agencji Digitalk i jeden z najbardziej rozpoznawalnych blogerów i konsultantów marketingowych. Rozmawiamy z Arturem o jego ścieżce kariery, książkach i tym, jakie są największe grzechy branży.

Wywiad z Arturem Jabłońskim

Artur Jabłoński zaczynał jako bloger w okolicach 2010 r. To za jego sprawą rozwijał swoje kompetencje contentowe i marketingowe. Z czasem zaczął pracować jako copywriter, a później PR-owiec i koordynator działań marketingowych. 

W 2016 r. porzucił etat na rzecz pracy, jako freelancer i choć początkowo tego nie zamierzał – stał się pełnoprawnym przedsiębiorcą. Na swoim koncie ma już cztery książki, organizowanie TEDx, czy liczne prelekcje na największych branżowych eventach. Rozmawiamy z Arturem nt. jego drogi w najnowszym odcinku „Marketing Przegadany”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAfganistan: Nasilenie działań talibów przeciwko Państwu Islamskiemu
Następny artykułKonwent Powiatów Województwa Łódzkiego w Bełchatowie