A A+ A++

Holenderski browar stał się ofiarą kampanii antyszczepionkowców po zamieszczeniu na Twitterze reklamy proszczepionkowej.

Antyszczepionkowcy nawołują w mediach społecznościowych do bojkotu browaru pod hashtagiem #BoycottHeineken po tym, jak browar zamieścił reklamę pokazującą starsze pokolenia imprezujące w klubie z podpisem: “Zdrowie zaszczepionych”. Czas do nich dołączyć”.


Reklama pokazuje grupę zaszczepionych seniorów, którzy są w stanie bezpiecznie wrócić do barów i klubów i ponownie nawiązać kontakty towarzyskie. – Chodzi o wsparcie branży hotelarskiej i bezpieczny powrót do barów i restauracji żebyśmy znów mogli być razem – powiedział rzecznik Heinekena w rozmowie z Yahoo Finance UK. Skala sprzeciwu wobec reklamy nie była od razu jasna. Hashtag #BoycottHeineken był bowiem używany także przez osoby wspierające firmę i jej przekaz.

Mimo bojkotu akcje firmy zniżkowały w piąte … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzy grillowanie jest zdrowe? Jakiego grilla używać? Wyjaśniamy, jak grillować zdrowo i unikać błędów
Następny artykułWojas miał w czerwcu 23,8 mln zł przychodów, więcej rdr o 6,1 proc.