Holenderski browar stał się ofiarą kampanii antyszczepionkowców po zamieszczeniu na Twitterze reklamy proszczepionkowej.
Antyszczepionkowcy nawołują w mediach społecznościowych do bojkotu browaru pod hashtagiem #BoycottHeineken po tym, jak browar zamieścił reklamę pokazującą starsze pokolenia imprezujące w klubie z podpisem: “Zdrowie zaszczepionych”. Czas do nich dołączyć”.
Cheers to the vaccinated. Time to join them. #FreshBeginnings pic.twitter.com/uKeYOWKuEH
— Heineken (@Heineken) July 8, 2021
Reklama pokazuje grupę zaszczepionych seniorów, którzy są w stanie bezpiecznie wrócić do barów i klubów i ponownie nawiązać kontakty towarzyskie. – Chodzi o wsparcie branży hotelarskiej i bezpieczny powrót do barów i restauracji żebyśmy znów mogli być razem – powiedział rzecznik Heinekena w rozmowie z Yahoo Finance UK. Skala sprzeciwu wobec reklamy nie była od razu jasna. Hashtag #BoycottHeineken był bowiem używany także przez osoby wspierające firmę i jej przekaz.
Mimo bojkotu akcje firmy zniżkowały w piąte … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS