A A+ A++

Antoni Królikowski mocno nadszarpnął swój wizerunek. Wszystko z powodu walki sobowtórów Zełenskiego i Putina na Royal Division. Z kolei Wargaming.net sprzeciwia się Białorusi i Rosji oraz zapowiada wycofanie się z tych rynków. To tylko część tematów kolejnego odcinka Marketing Przegadany.

Antoni Królikowski niszczy swój wizerunek

Aktor Antoni Królikowski stał się włodarzem federacji freak fightów – Royal Division. Pierwszą galę organizacji promować miała walka sobowtórów prezydentów Zełenskiego i Putina. W internecie zawrzało – i to nie tylko tym polskim. Na Antoniego Królikowskiego, jak i całą federację spadł olbrzymi hejt oraz krytyka. Koniec końców aktor wycofał się z Royal Division i udał… na leczenie. Jest to jednak jeden z największych kryzysów wizerunkowych dekady. Czy sytuację może cokolwiek odwrócić?

Wargaming.net banuje Rosję i Białoruś

Wywodzące się z Białorusi studio Wargaming.net to twórcy takich gier jak World of Tanks czy World of Warplanes. Firma zatrudnia ok. 1800 osób – głównie w Rosji, Białorusi, Ukrainie i Polsce. Z tych dwóch pierwszych krajów producent gier ma jednak zamiar się wycofać. To wszystko pokłosie rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Jak Wargaming.net poradzi sobie po opuszczeniu swojego matecznika?

eBay wchodzi do Polski… ponownie

eBay był niegdyś jednym z najpotężniejszych marketplace’ów na świecie. Firma jednak ostatecznie nie wytrzymała konkurencji z Amazonem czy AliExpress, a w Polsce z Allegro. Choć eBay działa nadal, to nie posiada już tak sporej części rynku, jak niegdyś. Firma ma jednak zamiar ponownie wejść do Polski, choć de facto nigdy z niej oficjalnie nie wyszła. Czy eBay odrobił lekcję i tym razem poradzi sobie z Allegro i Amazonem?

Audi wprowadza mikrotransakcje?

Odblokowywanie funkcji w samochodzie za pomocą mikrotransakcji? To prawdopodobnie przyszłość motoryzacji. Audi zamiast wstawiać zaślepki czy dzielić linie montażowe i tworzyć kilka wzorów tego samego modelu samochodowego, postawiło na blokowanie funkcji na poziomie oprogramowania. Przycisk „Sync” można sobie odblokować już za 700 euro. Czy tak będzie wyglądać motoryzacja?

Na te i inne tematy rozmawiają Wojtek Walczak i Damian Jemioło w najnowszym odcinku podcastu Marketing Przegadany.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułThe Glory – Uwielbienie. Koncert muzyki chrześcijańskiej w MOK
Następny artykułPoznajcie młodych mistrzów czytania!