A A+ A++

Android Auto podobno nie sprawia już problemów podczas prób odtwarzania ulubionej muzyki ze Spotify. Chodzi o rozwiązanie usterki, w wyniku której aplikacja w samochodzie nie reagowała właściwie na polecenie włączenia odtwarzania “polubionych” piosenek w Spotify, co sygnalizowało wielu użytkowników.

Jak zwraca uwagę serwis autoevolution, błąd w tym przypadku leżał po stronie aplikacji Spotify, co udało się stosunkowo szybko ustalić przy współpracy z zespołem programistów Androida Auto. Jak niedawno poinformowano w oficjalnym wątku dotyczącym opisywanej usterki, rozwiązaniem okazuje się instalacja Spotify w wersji 8.6.14 lub nowszej.

Co istotne, w tym przypadku pierwsi użytkownicy potwierdzają, że nowa wersja Spotify faktycznie rozwiązuje problem odtwarzania muzyki w Androidzie Auto. To cenna informacja, bo niestety nie jest to reguła; zwykle poprawki wprowadzane przez producentów mają różny skutek u konkretnych kierowców korzystających z Androida Auto w samochodach.

Autoevolution sugeruje przy okazji, że Google równolegle pracuje najpewniej nad ostatnimi zmianami w Androidzie Auto, które trafią do użytkowników wraz z aktualizacją do wersji 6.3. W tym przypadku spodziewane są głównie poprawki błędów, ale warto pamiętać, że w międzyczasie producent rozszerza dostępność Androida Auto na świecie. Zgodnie z wcześniejszymi sugestiami, jeszcze w tym roku aplikacja ma być oficjalnie dostępna także w Polsce.

Android Auto i Android Auto for phone screens (dla użytkowników Androida 10 i nowszych) można pobrać z naszego katalogu oprogramowania.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGórzanie także nagrodzeni
Następny artykułPrzejechał się nie swoim skuterem, trafił do aresztu