A A+ A++
Wiadomość gry dzisiaj, 10:20

Innersloth nie stworzy kontynuacji Among Us. Zamiast tego twórcy skupią się na dodaniu planowanych nowości do oryginalnej produkcji.

Innersloth anuluje Among Us 2 (2020 r., koloryzowane).

Najważniejsze informacje:

  • studio Innersloth anulowało Among Us 2;
  • decyzję podjęto w kontekście ogromnej popularności oryginalnego Among Us, które otrzyma zawartość z niedoszłej kontynuacji;
  • nowości uwzględnią m.in. mapę inspirowaną serią The Henry Stickmin; poprawki serwerów oraz system znajomych.

Tegoroczne lato obfitowało w wiele niespodzianek, wliczając w to niespodziewane sukcesy gier niezależnych. Palmę pierwszeństwa niewątpliwie dzierży tu Fall Guys, ale można by się sprzeczać, czy to historia Among Us nie budzi większego zdumienia. Nie mniej zaskoczeni byli sami twórcy ze studia Innersloth, którzy postanowili zmienić swoje plany. Deweloperzy zrezygnowali z tworzenia Among Us 2 – zamiast tego wszystkie nowości z niedoszłej kontynuacji trafią do obecnej wersji gry.

Wbrew pozorom nie była to prosta decyzja. Zespół Innersloth przyznaje, że kod źródłowy Among Us jest już mocno „przestarzały” i nie bardzo pozwala na dodawanie nowej zawartości. Stąd właśnie pomysł stworzenia drugiej odsłony serii. Dopiero nagła popularność produkcji tego lata przekonała studio, by skupić się na rozwoju oryginału. To jednak będzie wymagać drastycznych zmian, bowiem nie obejdzie się bez całkowitej rekonstrukcji niektórych fragmentów kodu gry.

Co się tyczy planowanych nowości, na razie twórcy skupiają się na poprawieniu działania serwerów (które mają problemy od czasu, gdy zalała ja fala nowych graczy) oraz dostosowaniu gry pod osoby z daltonizmem (znaki rozpoznawcze dla awatarów graczy oraz modyfikacja zadań opartych na kolorach). Innersloth chce również zaimplementować system znajomych, aczkolwiek nie zobaczymy tej funkcji jeszcze przez długi czas. Otrzymamy też nową mapę inspirowaną popularną serią z Henrym Stickminem, która niedawno doczekała się pełnego (i udanego, sądząc po opiniach na Steamie) wydania z nowym, zamykającym historię rozdziałem.

Trudno się dziwić, że Innersloth zdecydowało się wybrać – jak twierdzi studio – trudniejszą ścieżkę (tj. aktualizację gry). Among Us mogło zadebiutować dwa lata temu, ale dla wielu graczy produkcja tak naprawdę zaistniała dopiero tego lata. Do niedawna każdego dnia w produkcji bawiło się zwykle mniej niż 500 osób naraz, a liczba ta praktycznie nigdy nie przekraczała tysiąca użytkowników (via Steam DB). Dopiero w lipcu tytuł przyciągnął uwagę szerszej publiczności. Dziś jest to najpopularniejsza pozycja na Twitchu z ponad setką tysięcy widzów jednocześnie, jak również jeden z największych hitów Steama. Nazwać to ogromnym sukcesem gry, która debiut ma dawno za sobą, a pod względem grafiki (i cen) wyraźnie odstaje nawet od typowych tytułów niezależnych, jest sporym niedopowiedzeniem.

Ostatnia aktualizacja: 2020-09-24

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOczyszczalnia tunelowa czy drenażowa?
Następny artykułUkraina: 2-letni chłopiec poszarpany przez psy