Deweloperzy z niezależnego Frictional Games mieli okazję zaprezentować swój kolejny horror redakcji PlayStation Underground, gdzie opowiedzieli między innymi o inspiracji stojącej za Amnesia: Rebirth.
Liczące sobie zaledwie 20 osób studio postanowiło nieco powrócić do swoich korzeni z 2010 roku i zaserwować nam bezpośredni sequel Mrocznego Obłędu, który swego czasu był jednym z najlepszych straszaków na rynku. Na poniższym materiale chwalą się przede wszystkim zaawansowaną mechaniką kontrolowania poziomu strachu naszej bohaterki,co ma mieć kluczowe znaczenie nie tylko w danych segmentach zabawy, ale dla jej całej historii.
Konsekwencje zostania złapanym przez wroga lub też przeholowania ze stresem, będą bardzo nieprzyjemne i mogą doprowadzić do najgorszego możliwego zakończenia przygotowanej opowieści. Jedną z najciekawszych nowości ma być również bardzo skomplikowany system zarządzania światłem – tradycyjnie będziemy nosić ze sobą lampę i zapałki, ale kluczowe ma być przede wszystkim skuteczne wykorzystanie otoczenia.
Twórcy twierdzą także, że w końcu dostarczą nam bardzo zróżnicowane lokacje, których celem jest zaskakiwanie nas nowymi doświadczeniami i nieprzewidzianymi zmianami, abyśmy nigdy nie mogli poczuć się swobodnie i bezpiecznie w danym miejscu. Amnesia: Rebirth zadebiutuje na PlayStation 4, Steam, GOG oraz Epic Games Store już 20 października.
Jeśli ciekawią Was pozostałe odsłony strasznej sagi, obecnie możecie za darmo zgarnąć Amnesia: A Machine for Pigs.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS