A A+ A++

Deweloperzy z niezależnego Frictional Games mieli okazję zaprezentować swój kolejny horror redakcji PlayStation Underground, gdzie opowiedzieli między innymi o inspiracji stojącej za Amnesia: Rebirth.

Liczące sobie zaledwie 20 osób studio postanowiło nieco powrócić do swoich korzeni z 2010 roku i zaserwować nam bezpośredni sequel Mrocznego Obłędu, który swego czasu był jednym z najlepszych straszaków na rynku. Na poniższym materiale chwalą się przede wszystkim zaawansowaną mechaniką kontrolowania poziomu strachu naszej bohaterki,co ma mieć kluczowe znaczenie nie tylko w danych segmentach zabawy, ale dla jej całej historii.

Konsekwencje zostania złapanym przez wroga lub też przeholowania ze stresem, będą bardzo nieprzyjemne i mogą doprowadzić do najgorszego możliwego zakończenia przygotowanej opowieści. Jedną z najciekawszych nowości ma być również bardzo skomplikowany system zarządzania światłem – tradycyjnie będziemy nosić ze sobą lampę i zapałki, ale kluczowe ma być przede wszystkim skuteczne wykorzystanie otoczenia.

Twórcy twierdzą także, że w końcu dostarczą nam bardzo zróżnicowane lokacje, których celem jest zaskakiwanie nas nowymi doświadczeniami i nieprzewidzianymi zmianami, abyśmy nigdy nie mogli poczuć się swobodnie i bezpiecznie w danym miejscu. Amnesia: Rebirth zadebiutuje na PlayStation 4, Steam, GOG oraz Epic Games Store już 20 października.

Jeśli ciekawią Was pozostałe odsłony strasznej sagi, obecnie możecie za darmo zgarnąć Amnesia: A Machine for Pigs

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRACHANIE stroje dla zespołu „NADZIEJA”
Następny artykuł“Betonoza. Jak się niszczy polskie miasta”. Park Centralny w Świdnicy jako jeden z bohaterów