W wywiadzie dla Financial Times, ustępujący szef F1 – Chase Carey przekazał, że rozmawiał z Amazonem i szefami innych platform cyfrowych odnośnie transmisji z grand prix F1.
Po nabyciu praw do pokazywania Ligi Mistrzów, podobno Amazon spogląda teraz na królową sportów motorowych.
– Prowadzimy dyskusje z Amazonem i wszystkimi globalnymi platformami cyfrowymi – powiedział Carey. – Są niezwykle ważnym, potencjalnym partnerem i szansą na rozwój naszej działalności.
Odkąd Liberty Media przejęło F1 od Berniego Ecclestone’a w 2017 roku, nie ustają w działaniach mających na celu przyciągnięcie nowych fanów.
Uruchomili własny kanał cyfrowy F1TV, podpisali umowę z Netflix, na wyprodukowanie trzech sezonów serialu dokumentalnego „Drive to Survive”. Poczynili też duże inwestycje w e-sport.
Podczas gdy Formuła 1 chce przyciągnąć młodsze pokolenie, nowy szef serii – Stefano Domenicali uważa, że dużych zmian nie należy wprowadzać zbyt szybko, aby nie zrazić obecnej publiczności „która prawdopodobnie nie jest do końca przyzwyczajona do oglądania swoich głównych ulubionych wydarzeń sportowych na platformach cyfrowych”.
Amazon odmówił komentarza na temat powyższych doniesień.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS