A A+ A++

Udostępnij!

Spółka Wodociągi i Kanalizacja AKWA zachęca do korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Dzięki platformie wiele spraw można załatwić przed ekranem swojego komputera, bez wychodzenia z domu.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta zapewnia wiele korzyści i możliwości. Dzięki platformie wiele spraw związanych z obsługą klienta można załatwić przez Internet. E-BOK zapewnia szybki i łatwy dostęp do niezbędnych informacji, m.in. daje możliwość sprawdzenia bieżącego salda czy szczegółów zużycia wody.

Co ważne – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta dostępne jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNadchodzi czas wyboru między OFE a ZUS. Co się komu opłaca
Następny artykułJoanna Klama i Ewelina Szlesińska nad Narwią