A A+ A++

Adidas wybrał VMLY&R Poland do regionalnej obsługi reklamowej

W ramach prowadzonego przetargu VMLY&R Poland została partnerem marki adidas. Od czerwca 2020 roku agencja zajmuje się kompleksową obsługą reklamową marki w regionie Europy Wschodniej.

Od czerwca VMLY&R odpowiada za realizację strategii komunikacji marki adidas oraz tworzenie innowacyjnych i kreatywnych rozwiązań w następujących obszarach: digital, PR, influencer marketing oraz eventy i social media. Działania te są obecnie prowadzone w Polsce i Czechach, a współpraca może być rozszerzana na kolejne rynki.

Działania obejmują m.in. aktywacje konsumenckie, współpracę ze wszystkimi ambasadorami marki, w tym z influencerami i sportowcami, content management, opracowania materiałów kreatywnych, monitoring i moderację kanałów social media, organizację eventów oraz prowadzenie relacji z mediami.
Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją regionalnych projektów dla kluczowych kategorii produktowych, m.in. bieganie, trening, piłka nożna oraz lifestyle (adidas Originals).

Niezmiernie się cieszę, że zdobyliśmy zaufanie zespołu marki w Polsce i w regionie. Na decyzję o wyborze naszej agencji wpłynęło właściwe zrozumienie potrzeb klienta i celów biznesowych marki. Na każdym etapie przetargu prezentowaliśmy najwyższą jakość i komplementarność naszych usług. Ponadto, klient docenił zaproponowane przez nas rozwiązania kreatywne i zaprezentowany model koordynacji prac między zespołami w Polsce i Czechach. Mamy przed sobą wiele wspólnych wyzwań.Katarzyna Tomalska, regional account director w VMLY&R Poland

Umowa została podpisana na trzy lata.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPopierają Trzaskowskiego i zachęcają do udziału w wyborach – FOTO
Następny artykułTELEFAKTY – 09.07.2020 r.