A A+ A++

Agnieszka Kłusek, Justyna Kiełtyka oraz Karina Durasiewicz awansowały na stanowiska managerskie w dziale komunikacji brandowej agencji Walk PR.

Agnieszka Kłusek ma blisko 15-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała, pracując m.in. dla firm z branż FMCG, healthcare oraz kultury, zarówno w zakresie PR, jak i PA. Z Walk PR związana jest od 2020 roku. Aktualnie jako Senior Account Manager odpowiada za pion klientów motoryzacyjnych. Prywatnie miłośniczka motorsportu, pilotka rajdowa i sędzina KJS.

Justyna Kiełtyka dołączyła do zespołu Walk PR w kwietniu 2019 roku. Swoje 7-letnie doświadczenie w branży PR zdobywała m.in. we Wrocławiu i w Warszawie, pracując zarówno w agencjach PR, jak i po stronie klienta. Absolwentka filologii polskiej na UMCS w Lublinie i edytorstwa oraz komunikacji wizerunkowej na Uniwersytecie Wrocławskim. W Walk PR jako Account Manager odpowiada za obsługę firm m.in. z obszarów FMCG i nieruchomości.

Karina Durasiewicz jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na UMCS w Lublinie. Swoją przygodę z Walk PR rozpoczęła w 2018 roku, kiedy jako stażystka dołączyła do zespołu komunikacji brandowej. Od tamtej pory z sukcesem realizowała wiele projektów, z których 3 zdobyły nagrody w konkursie Złote Spinacze. Po 4 latach pracy w Walk PR awansowała na stanowisko Junior Account Managera.

O Walk PR:

Walk PR oferuje pełen zakres usług Public Relations, wychodząc od zrozumienia potrzeb Klientów i stawiając na najwyższe standardy współpracy. Firma od lat znajduje się w czołówce największych agencji PR w Polsce, a jej projekty doceniane są w konkursach branżowych. Jako członek United Nations Global Compact Walk PR realizuje model zrównoważonego rozwoju. Ambicją firmy jest być polecaną przez wszystkich jej Klientów i Pracowników.

Walk PR pracuje w ramach dwóch pionów kompetencyjnych wyspecjalizowanych w PR produktowym oraz PR korporacyjnym. Zespół Agencji stanowią doświadczeni konsultanci sektorowi, a kierują nią: Agnieszka Bacińska, Anna Borowiec-Góra oraz Kinga Strawińska.

Cele Walk PR to dostarczać Klientom inspiracji oraz ułatwiać im codzienną pracę. Z tego powodu Walk PR stale mierzy jakość współpracy, monitorując wskaźniki CES (Customer Effort Score) oraz wskaźnik satysfakcji NPS (Net Promoter Score), który kształtuje się na średnim poziomie ponad 60. Walk PR należy do Związku Firm Public Relations, jest sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk i działa według Kodeksu Etyki PR. Jako członek United Nations Global Compact, największej światowej inicjatywy skupiającej zrównoważony biznes, firma rozwija się w oparciu o dziesięć uniwersalnych zasad dotyczących praw człowieka, standardów pracy, ochrony środowiska i przeciwdziałania korupcji.

Dumą firmy są długoterminowe, trwające nawet ponad 10 lat kontrakty.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKronika 47. FPFF
Następny artykułPiknik w Arturówku. “Każda akcja promująca profilaktykę jest na wagę życia”