Dacia Jogger debiutuje w Polsce. To nowy model rumuńskiej marki, który wprowadza ją do segmentu C. Uniwersalnym charakterem ma trafić w gust rodzin żądnych wyjazdów i przygód poza utwardzonymi drogami. Co to za samochód?
Jogger powstał na platformie, z której już korzysta Logan i Sandero, ale wydłużonej o tylny moduł. Stąd w zgrabnie ukształtowanej karoserii udało się pogodzić najlepsze cechy aut z trzech segmentów.
Dacia Jogger ma 4,55 m długości, czyli wymiarem wpisuje się w świat kompaktowych kombi i jednocześnie jest najdłuższym modelem w gamie marki należącej do Renault. Kolejny atut to przestronność kombivana: rozstaw osi na poziomie niemal 2,9 m przełożył się na mnóstwo miejsca dla pasażerów oraz rekordowy bagażnik. W konfiguracji 5-miejscowej pojemność kufra sięga 708 l (do krawędzi oparcia). Model 7-osobowy połknie 565 l (po schowaniu w podłodze trzeciego rzędu siedzeń; z kompletem pasażerów zabierze 160 l). Maksymalna pojemność po złożeniu wszystkich tylnych foteli wynosi 1819 l. I wreszcie atrybuty ze świata SUV-ów – 20 cm prześwitu plus plastikowe osłony.
Dacia Jogger – nowy model rumuńskiej marki
/
PAP/EPA
/
AA/ABACA
Dacia Jogger i modułowe relingi
Zależnie od wersji Dacia Jogger może być wyposażona w modułowe relingi, które kilkoma obrotami klucza da się przekształcić w poprzeczne belki o ładowności do 80 kg do mocowania boksu dachowego czy uchwytów na rowery. Ten sprytny system jest chroniony patentem.
Dacia Jogger i wnętrze dla 7 osób jak w kinie
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS