Chojnice, dnia 23.10.2019 r.
ID.272.19.2019
OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Powiat Chojnicki
ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice,
tel. (052) 39 66 500
informuje o unieważnieniu postępowania na dostawy pn.
DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POJAZDÓW REJESTROWANYCH W POWIECIE CHOJNICKIM
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2019, poz. 1843), zwanej dalej Pzp. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 29.10.2019 r. na godzinę 10:15. W dniu 22.10.2019 r. wpłynęła oferta wykonawcy. Pracownik Biura Obsługi interesantów omyłkowo otworzył kopertę z ofertą. Zapoznanie się z treścią oferty przed terminem stanowi naruszenie art. 86 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z czym wypełniona zostaje przesłanka unieważnienia postępowania wynikająca z art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Wywieszono na tablicy ogłoszeń 23.10.2019 r. + strona internetowa.
Zdjęto ….
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS