A A+ A++

Mlody Leszcz z patronatem marki 2005 Global realizuje projekt, którego głównym założeniem jest wsparcie zakładów poprawczych dla młodzieży.

Kampanię promuje klip do utworu XXI WIEK w wersji koncertowej zrealizowany w teatrze Guliwer oraz kapsułowa kolekcja (koszulki, plakaty, pocztówki, maseczki) przygotowana przez 2005 Global.



Cały zysk z kampanii zostanie przekazany na wsparcie dla ośrodków wychowawczych, przede wszystkim: „Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Woli Rowskiej i w Borowie” i „Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Wierzbicy”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIzotonik nawadnia lepiej niż woda. Zrób go sam!
Następny artykułJak wybrać odpowiedni tester diagnostyczny?