Badania FOREO wykazały także, że pomimo wpływu stanu skóry na samopoczucie, prawie ćwierć (23.44%) ćwiczących na siłowni nie myje twarzy po treningu, nawet jeśli 56% z nich jest świadoma negatywnego wpływu potu na cerę.
Głębsza analiza wyników może naprowadzić na przyczynę tego zaniedbania: 21% badanychczuje się po treningu ekstremalnie atrakcyjnie, a jedna trzecia (33.8%) przyznaje, że ekstremalnie podobają im się osoby płci przeciwnej, które właśnie skończyły trening.Ankieta demaskuje także, że na siłowni nie tylko się ćwiczy, ale i szuka miłości – i to chętniej niżna Tinderze i innych aplikacjach. Ponad 70% respondentów wskazuje, że chodzi na siłownię przede wszystkim po to, aby znaleźć drugą połówkę. Gdyby tego było mało: 18% badanych uprawiało tam seks! Wielka Brytania jest w tej dziedzinie absolutnym liderem: do zbliżeń na siłowni przyznaje się aż 25% badanych Brytyjczyków.
Nie masz jeszcze swojej walentynki? Czy należysz do 20% badanych, dla których potreningowa twarz jest czymś seksownym, czy nie – spakuj swój strój i ruszaj na siłownię, zrobić pierwszy ruch w stronę miłości. Nie zapomnij zabrać szczoteczki LUNA mini 2!
Szwedzka marka FOREO dąży do rewolucji w świecie urody – udostępniamy nowoczesne technologie jak najszerszej grupie odbiorców. Jesteśmy odważni w swoich działaniach: nie poprawiamy istniejących urządzeń, a rozkładamy je na części pierwsze i tworzymy od nowa. Chcemy, by najlepsze innowacje nie były zarezerwowane tylko dla wybranych. Dlatego nazywamy się FOREO – to nasz skrót od „For Every One”. Tworzymy przełomowe, łatwo dostępne i przyjemne w stosowaniu urządzenia, które za ułamek ceny profesjonalnych zabiegów pozwalają na zaawansowaną pielęgnację każdego dnia. Chcemy, żebyście czuli się pewnie: bo dobre samopoczucie gwarantuje piękny wygląd. Oto nasza misja.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS