Wyobraź sobie, że musisz przesyłać swoje dane biometryczne na stacji benzynowej, następnie odsyłane przesyłane są do bazy danych systemu socjalistycznego twojego narodu, aby otrzymywać miesięczną porcję paliwa. Taka dystopijna koncepcja jest obecnie rzeczywistością w Boliwijskiej Republice Wenezueli.
Tak długo, jak ktokolwiek pamięta, benzyna była tutaj praktycznie darmowa. Do niedawna całkowite zatankowanie pojazdu kosztowało mniej niż 100,00 bolivarów (około 0,0005 USD).
Reżim socjalistyczny Maduro wdrożył nowy system kontroli i dystrybucji benzyny w Wenezueli. Tankowanie pojazdu nie jest już tak proste, teraz możesz to robić tylko w wyznaczone dni, zgodnie z ostatnim numerem tablicy rejestracyjnej pojazdu.
Ten nowy system ma dwa tryby: pierwszy, subsydiowany, obejmuje rejestrację w systemie Ojczyzny reżimu i uzyskanie „Karty Ojczyzny”. System ten został stworzony przy pomocy Chin i zawiera wszelkiego rodzaju informacje, w tym dane dotyczące pojazdu i dane biometryczne. Dzięki temu systemowi otrzymasz miesięczny przydział dotowanej benzyny: 120 litrów, jeśli masz zwykły pojazd, lub 60 litrów, jeśli masz motocykl.
Cena dotowana to 5000 boliwarów na litr, co w przybliżeniu przekłada się na 0,025 USD za litr ale dla tych, którzy zarabiają płacę minimalną (która w chwili pisania tego wynosi 800 000 Boliwiarów na miesiąc), 40 litrów paliwa stanowi 25 procent twoich dochodów.
Jeśli przekroczysz swój miesięczny limit lub po prostu odmówisz zapisania się do socjalistycznej ojczyzny, paliwo zostanie ci sprzedane po stawce 0,50 USD za litr – dwadzieścia razy drożej niż subsydiowana cena.
Ten poziom można opłacić za pomocą naszej lokalnej waluty, oszustwa kryptowaluty „Petro” reżimu , a nawet demonizowanego i kapitalistycznego dolara amerykańskiego.
Niezależnie od wybranego trybu wszystkie transakcje ostatecznie przejdą przez system biopago reżimu , który będzie teraz wykorzystywać dane biometryczne do śledzenia sprzedaży i zużycia paliwa.
źródło: Technocracy.news
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS