Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem serwisu internetowego jest Bomega sp. z o.o. KRS:0000841054, NIP: 9112034523; REGON: 386056613. Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności (np. realizacja umowy, marketing bezpośredni). Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: adres poczty elektronicznej: [email protected]
Prezes PGE dziękuje klientom za wyrozumiałość podczas pandemii i zachęca do zdalnego kontaktu
29.05.2020r. 14:06
Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, w liście wysłanym do klientów PGE, dziękuje za ich wyrozumiałość w czasie epidemii koronawirusa oraz informuje, że PGE stopniowo otwiera stacjonarne Biura Obsługi Klienta. Jednocześnie zachęca do korzystania w pierwszej kolejności ze zdalnych kanałów kontaktu z PGE. List jest przekazywany klientom w wersji elektronicznej wraz z eFakturą.
– Dziękuję Klientom PGE Polskiej Grupy Energetycznej za zrozumienie i odpowiedzialność w trudnym dla wszystkich czasie pandemii koronawirusa. Dbając o komfort i bezpieczeństwo konsekwentnie doskonalimy rozwój zdalnych kanałów obsługi. Dla tych Klientów, którzy preferują tradycyjną formę kontaktu z PGE, zdecydowaliśmy się stopniowo otwierać nasze stacjonarne placówki, dbając przy tym o zachowanie zasad bezpieczeństwa zgodnych z aktualnymi wytycznymi administracji rządowej – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. – Jednocześnie, zgodnie z zaleceniami, cały czas zachowujemy ostrożność. Dlatego w przypadku spraw, które można zrealizować bez konieczności wychodzenia z domu, zachęcam naszych Klientów, żeby w pierwszej kolejności nadal korzystali z telefonicznych i internetowych kanałów obsługi.
Z powodu pandemii koronawirusa w połowie marca PGE Obrót i PGE Dystrybucja zamknęły wszystkie stacjonarne punkty obsługi klientów, przenosząc całość obsługi, polegającej na realizacji spraw związanych z rozliczeniami za energię elektryczną oraz zwieraniem i rozwiązywaniem nowych umów, do kanałów zdalnych. Od początku pandemii konsultanci Grupy PGE obsłużyli zdalnie kilkanaście tysięcy połączeń telefonicznych oraz kilka tysięcy wiadomości mailowych dziennie. Od poniedziałku, 18 maja, Grupa PGE stopniowo zaczęła otwierać stacjonarne Biura Obsługi Klienta.
Początkowo, aby umożliwić kontakt tym z Klientów, którzy preferują tradycyjną formę, Biura Obsługi Klienta PGE Obrót oraz Punkty Obsługi Klienta Dystrybucyjnego pracowały przez 4 godziny dziennie od 10.00 do 14.00. Godziny pracy placówek są stopniowo wydłużane. We wszystkich punktach zapewnione są wymagane i obowiązujące środki bezpieczeństwa.
PGE nadal zachęca do korzystania z kanałów zdalnych i podkreśla, ze obecnie większość spraw związanych z energią elektryczną, klienci PGE mogą zrealizować korzystając z takiej formy komunikacji. Grupa dostarcza energię do 5 milionów firm, instytucji i gospodarstw domowych, z których ponad pół miliona korzysta z PGE eFaktura.
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Etykieta logowania społecznościowego
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
Nie zgadzam sięZgadzam się
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.ZgodaPolityka prywatności
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS