Ile twórcy gry muszą zapłacić, by pokazać swoje dzieło na Summer Game Fest 2024? Ta skrzętnie ukrywana branżowa tajemnica wychodzi na światło dzienne. Serwis Esquire dzieli się swoimi nieoficjalnymi ustaleniami.
Ktoś musi wypełnić lukę po E3. Summer Game Fest 2024 tuż za rogiem. Wielka branżowa impreza, na której nie zabraknie prezentacji nowych gier, rozpocznie się dziś, 7 czerwca 2024 r. o godzinie 22:30 czasu polskiego. Transmisję można obejrzeć na żywo w serwisie YouTube.
Ile kosztuje pokazanie gry na Summer Game Fest 2024? Nieoficjalny cennik
Serwis Esquire zapoznał się ze szczegółami udostępnionymi przez “wielu specjalistów ds. marketingu, którzy poprosili o anonimowość”. W świetle tych doniesień, tak prezentuje się cennik dla twórców gier:
- Prezentacja minutowego zwiastuna na Summer Game Fest 2024 oznacza podobno wydatek 250 tys. dolarów dla twórców danej gry.
- Im dłużej, tym drożej. Zwiastun trwający półtorej minuty to już wydatek 350 tys. dolarów.
- Zwiastun trwający dwie minuty – 450 tys dolarów.
- I pół miliona dolarów za zwiastun trwający dwie i pół minuty
“Jeśli dodać do siebie wszystkie trwające od jednej do dwóch i pół minuty zwiastuny wyemitowane podczas zeszłorocznego Summer Game Fest, ten poziom cen może przełożyć się na zysk wynoszący 9,65 miliona dolarów za sam główny program. Oczywiście ceny w zeszłym roku mogły być inne i nie wiem, jak uwzględnić krótsze, 30-sekundowe zwiastuny, ani dłuższe odcinki, w których Keighley zaprasza na scenę dewelopera.” – podsumowuje Esquire, próbując uzmysłowić skalę wydarzenia.
Jeśli te doniesienia są prawdziwe, to oznacza, że nawet najdłuższy trailer na Summer Game Fest 2024 będzie tańszy niż najdroższy skin do Counter-Strike.
Źródło: Esquire, zdjęcie otwarcia: X
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS