W przeciwieństwie do zeszłego roku – zmiana barw nie jest związana ze współpracą z firmą OKX. Jest pokłosiem powrotu kampanii Driven by Change, która promuje dzieła niedocenianych artystów. Dotychczas objawiała się tylko podczas finałowej rundy w Abu Zabi, natomiast w sezonie 2024 McLaren postanowił wprowadzić ją już podczas weekendu na Suzuce.
Bringing Edomoji-inspired art to a Formula 1 car for the first time ever! 🖊️
Introducing our latest spectacular #DrivenByChange livery for the #JapaneseGP. 🇯🇵 pic.twitter.com/unoom9eFLe
— McLaren (@McLarenF1) April 3, 2024
Wyjątkowe grafiki przygotował japoński artysta MILTZ. Charakteryzują się rodzimą kaligrafią zwaną Edomoji, która łączy nowoczesną sztukę oraz kulturę z prędkością bolidów F1 w postaci smoka przebijającego się przez chmury. Takie elementy pojawiły się m.in. na sekcjach bocznych, airboxie i przednim skrzydle.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS