A A+ A++

Według danych cennikowych wydatki na reklamę w radiu wzrosły o ponad 21 proc.

W styczniu br. cennikowe wpływy stacji radiowych z reklam były o 21,2 proc. wyższe niż przed rokiem – wynika z danych Kantar Media. Największe wpływy zanotowała Grupa RMF, która w styczniu uzyskała z reklam 163,2 mln zł (wzrost o 15,7 proc. w porównaniu ze styczniem ub.r.).

Eurozet: Cennikowe przychody Eurozetu z tego tytułu wzrosły o 23,8 proc. (do 110,9 mln zł),

Grupa Radiowa Agory – o 45,6 proc. (do 67,6 mln zł),

Grupy Radiowa Time – o 14,5 proc. (do 60,9 mln zł),

Polskie Radio – o 11,3 proc. (do 43,6 mln zł).

Najwięcej na reklamę w radiu w styczniu br. przeznaczyła firma Aflofarm – według danych cennikowych było to 91,9 mln zł (o 16,6 proc. więcej niż w tym okresie ub.r.). Wśród największych reklamodawców znalazły się też: Metro Group z 21,4 mln zł (wzrost o 19,8 proc.) i Olimp Laboratories z 21,1 mln zł (wzrost o 11,8 proc.).

Przeczytaj także:Rekordowe wydatki na reklamę branży motoryzacyjnej?

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułJajcarskie transparenty kibiców przyniesione na mecz ulubionej drużyny
Następny artykułTeneryfa oczami enduraka