Jak poinformował urząd miasta od 1 lutego zielonogórzanie mogą załatwiać część spraw bez wychodzenia z domu za pomocą Internetu. – Uzyskanie wypisu i wyrysu w planie miejscowym czy wykonanie opłat za nieruchomości to pierwsze e-usługi, które oferuje miasto – informuje magistrat.
eUrząd w Zielonej Górze
W ramach eUrzędu mieszkańcy Zielonej Góry będą mogli przeglądać swoje zobowiązania np. z tytułu podatku od nieruchomości. Przez Internet złożymy wniosek o uzyskanie zaświadczenia o przeznaczeniu danej nieruchomości w planie miejscowym czy też o położeniu lokalu w strefie rewitalizacji. Żeby skorzystać z tych opcji należy wejść na stronę https://mojemiasto.um.zielona-gora.pl. Logowane następuje przez Profil Zaufany. – Wybierając tę opcję, poprzez system bankowości elektronicznej, z automatu potwierdzimy naszą tożsamość – wyjaśnia magistrat. Więcej informacji znajdziecie na stronie urzędu miasta: eUrząd w Zielonej Górze.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS