A A+ A++

– Historia naszej firmy zaczyna się w momencie, gdy grupa czołowych specjalistów od marketingu, pracujących wcześniej dla renomowanych międzynarodowych korporacji, dostrzegła tę samą potrzebę zmiany – mówi Piotr Morkowski, CEO Brand New Galaxy (BNG). – Rynek marketingowy był zdominowany przez kilku wielkich graczy, którzy ze względu na skalę swojej działalności zaczęli mieć problemy, by podążać z duchem czasu. Nadeszła cyfrowa rewolucja, natomiast trudno było ją dostrzec w branży marketingowej. Ciągle robiono to samo. Jednocześnie błyskawicznie zaczął rozwijać się e-commerce, a dotychczasowi liderzy nie byli w stanie odpowiedzieć na nowe potrzeby klientów – dodaje.

Od samego początku istnienia BNG ambicją Morkowskiego było stworzenie globalnego podmiotu, który odpowie na aktualne potrzeby największych klientów. Miał jednocześnie świadomość, że stawanie w szranki z dotychczasowymi liderami na wszystkich frontach miałoby niewielkie szanse powodzenia. Dlatego firma skoncentrowała się na umacnianiu pozycji w kliku niszowych obszarach.

– Niszowość ta miała dwojaki wymiar. Po pierwsze: geograficzny, to jest prowadzenie działań marketingowych dla globalnych graczy, ale w pewnym specyficznym regionie. A po drugie: kompetencyjny, czyli na przykład zawężenie działań do samej analityki e-commerce – tłumaczy Morkowski.

Strategia ta szybko zaczęła przynosić pożądane efekty. BNG zaczęło wygrywać w tych obszarach z dotychczasowymi lider … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNakaz amerykańskiego sądu dla Google czy Meta jest wiążący. Co innego poza USA [WYWIAD]
Następny artykułBlisko pół tysiąca drzew do wycięcia. Kalisz porozumiał się z Wodami Polskimi w sprawie regulacji Piwonii