A A+ A++

Pierwowzór show, czyli “M.O.M. Milf oder Missy?”, który trafił na platformę Joyn, wzburzył naszych sąsiadów. Zaczęło się od kampanii promocyjnej, w ramach której na billboardach niemieckich miast pojawiły się hasła: “Coś starego? Coś młodego? Coś nowego!” oraz “Piątki to czas na MILF-a” (określenie na “seksowną mamuśkę” – przyp. red.). Produkcji zarzucono seksizm i uprzedmiotowienie kobiet. Dla porównania o mężczyznach w programie mówiono tylko Junior i Senior, podobnie jak ma to miejsce w polskiej edycji.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSpotkanie w sprawie organizacji pomocy psychologiczno-pedagogiczej w szkołach i placówkach z terenu Powiatu Aleksandrowskiego
Następny artykułOficjalnie! PZPN podał termin meczu o Superpucharu Polski