Na razie to pojazdy 12-metrowe, modyfikacje napędu opracowali specjaliści z firmy Autosan. Trwają przygotowania do przywrócenia do użytku uziemionych kilka lata temu również hybrydowych przegubowców. Pierwszy z pojazdów przechodzi testy w zajezdni. Jeśli przebiegną pomyślnie, to w najbliższym czasie pierwsza „długa” hybryda także wyjedzie na nasze ulice z pasażerami.
Przypomnijmy, że modyfikacja ekologicznych, gazowo elektrycznych autobusów jest konsekwencją ugody zawartej z NFOŚIGW. Kilka lat wstecz Częstochowa otrzymała 100% dofinansowania ze środków UE na zakup nowoczesnego i ekologicznego, taboru. Hybrydowe prototypy okazały się jednak wadliwe.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS