A A+ A++

Sześć załóg w samochodach R5 rywalizowało na 2,5-kilometrowym fragmencie odcinka z Rajdu Szwecji, w zimowej wersji kończącego się na lotnisku w Torsby. Relację przeprowadziła stacja SVT1.

W pierwszych kwalifikacjach Solbergowie wyprzedzili Emila Bergkvista (+0,8), Pontusa Tidemanda (+1,2) i Mattiasa Ekströma (+3,5), który dzielił z Bergkvistem Fabię evo (a także pilota Stefana Bergmana). Piąte miejsce zajęła Jonna Eson Brådhe (+33,0). Per-Gunnar Andersson dachował Fiestą w kamieniołomie i zakończył udział w zawodach. 

Przed Q2 zaczęło padać. Bergkvist zbliżył się do Solberga na 0,1 s, Tidemand – na sekundę, Ekström na 2,8 sekundy. Pierwsza trójka awansowała do półfinałów. “Eki” poradził sobie w barażu z Jonną Eson Brådhe.

W pierwszym półfinale Pontus Tidemand dwukrotnie pokonał Emila Bergkvista – różnicą 1,6 i 0,5 sekundy. Oliver Solberg był szybszy od Mattiasa Ekströma o 1,3 i 3,2 sekundy.

W finale B Emil Bergkvist okazał się lepszy od swojego szefa, Mattiasa Ekströma. Po pierwszym przejeździe w finale A Oliver Solberg uzyskał przewagę 0,8 sekundy nad Pontusem Tidemandem. Po drugim przewaga wzrosła do 1,1 sekundy.

RALLY SWEDEN LOCKDOWN
1. Oliver Solberg/Pernilla Solberg – Volkswagen Polo GTI R5
2. Pontus Tidemand/Patrik Barth – Skoda Fabia Rally2 evo
3. Emil Bergkvist/Stefan Bergman – Skoda Fabia Rally2 evo
4. Mattias Ekström/Stefan Bergman – Skoda Fabia Rally2 evo
5. Jonna Eson Brådhe/Julia Thulin – Mitsubishi Mirage R5
6. Per-Gunnar Andersson/Anders Fredriksson – Ford Fiesta R5

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBurze z ulewami i gradem. Pogoda wciąż niespokojna (WIDEO)
Następny artykułBez nowych zakażeń w województwie