A A+ A++

rozwiń

Sprawdzili parkingi i myjnie samochodowe. Posypały się kary

84 parkingi i 125 myjni samochodowych trafiło pod lupę kontrolerów Inspekcji Handlowej na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Na podstawie badań powstał raport, który może być przestrogą dla kierowców…

Okazuje się, że nawet 23 proc. z 209 sprawdzonych przedsiębiorców prowadzących parkingi i myjnie samochodowe nie dba o prawidłowe informowanie konsumentów o cenach świadczonych przez siebie usług. Ceny nie były wystarczająco widoczne w przypadku 26 parkingów i 22 myjni – łącznie u 48 przedsiębiorców.

Tak naciągają kierowców na parkingach i myjniach samochodowych

– Głównym problemem na parkingach jest umieszczanie cen usług w taki sposób, że są one nieczytelne dla wjeżdżających kierowców wskazuje UOKiK. Zarówno w myjniach, jak i na parkingach stwierdziliśmy brak cenników lub nieuwzględnienie cen wszystkich usług. Zdarza się również, że przedsiębiorcy prezentują ceny w sposób budzący wątpliwości, np. w formie “od…” lub “od… do…”. Tymczasem cena musi być jednoznaczna dla konsumenta – ma prawo wiedzieć, ile dane usług … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzeska inflacja bryknęła w górę. Cel nieznacznie przekroczony
Następny artykułO gwieździe Rakowa głośno we Włoszech. To może być zaskakujący transfer!