A A+ A++

ZP.272.17.2020

Ogłoszenie nr 510123502-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.

Powiat Chojnicki: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej i sanitarnej dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2621g Łąg – Złe Mięso” ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546983-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail [email protected], faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej i sanitarnej dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2621g Łąg – Złe Mięso” ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej i sanitarnej dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2621g Łąg – Złe Mięso” ZADANIE REALIZOWANE W RAMACH FUNDUSZU DRÓG SAMORZĄDOWYCH. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, Załączniku do SIWZ – Istotne postanowienia do umowy oraz dokumentacji projektowej. Dokumentacja stanowi załącznik do Siwz. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru robót branży drogowej i sanitarnej dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 2621g Łąg – Złe Mięso” Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowej oraz Istotnych postanowieniach do umowy stanowiących załącznik do SIWZ. Początek przebudowywanego odcinka drogi powiatowej nr 2621G zlokalizowano w km 0+000,00 w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2609G Łąg – Lipki – Kęsza – (Szlachta), gdzie następuje dowiązanie się do stanu istniejącego i istniejącej szerokości drogi. Droga w stanie obecnym ma jezdnię szerokości zmiennej (4,8m do 5,0m), a w związku z zaplanowaną rozbudową następuje jej poszerzenie do min. 6,0m. W ramach rozbudowy drogi wykonane zostaną również pozostałe elementy infrastruktury jak np. zjazdy, ciąg pieszo-rowerowy, wyniesione przejście. Koniec projektowanej rozbudowy drogi 2621G planuje się w miejscowości Złe Mięso w km 2+417. Konstrukcje nawierzchni; 1. konstrukcja nawierzchni jezdni: – warstwa ścieralna z SMA 8 grub. 4cm, – warstwa wiążąca z BA AC16W grub. 8cm, – podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grub. 20cm C 90/3, – podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm 2. konstrukcja nawierzchni na zjazdach z BA: – warstwa ścieralna z BA AC 11S grub. 4cm, – warstwa wiążąca z BA AC16W grub. 8cm, – podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grub. 20cm, – podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm 3. konstrukcja nawierzchni zjazdu z kostki betonowej: – kostka betonowa grub. 8cm, – podsypka cementowo-piaskowa grub. 3cm, – kruszywo naturalne łamane 0÷31,5mm grub. 20cm, – podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 15 cm 4. ciąg pieszo-rowerowy z kostki betonowej: – kostka betonowa wibroprasowana, niefazowana koloru szarego, grub. 8cm, – podsypka cemeontow-piaskowa1:4, grub. 3cm, – podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego grub. 10cm C 90/3, Projektowana kanalizacja deszczowa będzie odprowadzała wody opadowe i roztopowe poprzez podział na 5 zlewni i zrzut do istniejących odbiorników. Zakres prac obejmuje wykonanie: – sieci kanalizacji deszczowej z rur PCV SN8 Ø315mm, – przykanalików łączących studnie wpustowe uliczne z siecią kanalizacji deszczowej z rur PCV SN8 Ø200mm, – studni kanalizacyjnych z kręgów betonowych Ø1000mm i Ø1200mm, – studzienek ulicznych wpustowych Ø500mm z osadnikami H=1,0m – wpust przykrawężnikowy lub krawężnikowy, – liniowych korytek odwadniających ze skrzynką i rusztem D400, – wylotów kanalizacji do odbiorników w ilości 5, – regulacji pionowa wszystkich urządzeń infrastruktury podziemnej, Zakres przebudowy kolidujące sieci elektroenergetycznej: – przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż i montaż w nowej lokalizacji ZK1x1P nr 0013619), – przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż i montaż w nowej lokalizacji ZK 1b/R+1TL nr 205/1), – przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż ist. ZK1-1P i montaż w nowej lokalizacji proj. ZK1x1P nr 203/1), – przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (demontaż i montaż w nowej lokalizacji ZK 1b/R+2TL nr 402/1), – przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (kabel YAKXS 4x120mm2, relacji: ST 15/0,4kV nr 33595↔ZK1x1P nr 501), – przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (przeniesienie stanowiska słupa nn-0,4kV nr 206, zasilany z ST nr 33595), – przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (kabel YAKY 4x120mm2, relacji: ST 15/0,4kV nr 33595↔ZK nr 301), – przebudowa kolidującej sieci nn-0,4kV (kabel YAKY 4x120mm2, relacji: ST 15/0,4kV nr 33555↔ZK nr 301-302), – układanie kabla, Odtworzenie oraz wykonanie ogrodzeń posesji – 3 sztuki Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 1. Obowiązki ogólne Inspektora: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej i sanitarnej w pełnym zakresie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, 4) przygotowywanie i sporządzanie dokumentów, raportów, sprawozdań z realizacji zadania, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i zaleceniami instytucji finansujących przedmiotową inwestycję oraz wszelkich informacji na wniosek Zamawiającego związanych z prowadzoną inwestycją, 5) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi przez osoby wskazane w ofercie, tj. inspektora nadzoru robót drogowych i sanitarnych, i zapewnienia ich obecności na terenie budowy co najmniej 2 razy w tygodniu (obecność należy potwierdzić ustnym sprawozdaniem w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania) w trakcie wykonywania robót danej branży oraz na każde wezwanie Zamawiającego (pobyt na budowie w terminie do 24h od powiadomienia przez Zamawiającego). 2. Obowiązki – Etap Budowy: 1) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 2) nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, 3) nadzorowanie i kontrolowanie wykonywania postanowień umowy z Wykonawcą robót budowlanych w stosunku do realizacji elementów zadania oraz do przepisów Prawa Budowlanego i przepisami z nim związanymi, 4) nadzorowanie i kontrolowanie zgodności działań Wykonawcy robót budowlanych z sporządzonym przez niego i zatwierdzonym: a) Planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (Plan BIOZ), b) dokumentacją projektową oraz harmonogramem rzeczowo – finansowym zadania, 5) czuwanie nad prawidłową organizacją i zabezpieczeniem robót, zaplecza i terenu budowy, utrzymywaniem przez Wykonawcę robót budowlanych porządku na terenie budowy, 6) podpisywanie protokołów odbioru elementów robót, 7) opiniowania harmonogramu rzeczowo – finansowego przedstawionego przez Wykonawcę robót budowlanych, 8) informowania Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania, 9) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z Kierownikiem budowy o konieczności dokonania zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części oraz na wykonanie robót zamiennych które uzna za niezbędne dla uzyskania celu oznaczonego w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. Przedmiotowy wniosek należy przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania, 10) wnioskowanie do Zamawiającego wraz z kierownikiem budowy o konieczności wykonania, zamówień dodatkowych nie określonych w dokumentacji projektowej w formie protokołów konieczności do zaakceptowania Zamawiającemu, 11) sprawdzanie i odbieranie wykonanych robót budowlano – instalacyjnych w tym kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających poprzez przystąpienie do odbioru tych robót w terminie nie dłuższym niż trzy dni od daty zgłoszenia ich odbioru z potwierdzonym wpisem Wykonawcy robót budowlanych do dziennika budowy, 12) przygotowanie i potwierdzanie gotowości robót do odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz udział w czynnościach tych odbiorów, 13) potwierdzanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 14) uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego i w naradach koordynacyjnych, 15) prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją zadania, rozliczeniami i czynnościami wykonywanymi w ramach niniejszej umowy, 16) udział w protokolarnym przekazaniu przez Wykonawcę robót budowlanych znajdujących się na terenie budowy materiałów, wyrobów budowlanych i wykonanych robót oraz w inwentaryzacji wykonanych robót, w razie odstąpienia od umowy z Wykonawcą robót budowlanych przez którąkolwiek ze stron, wg stanu na dzień odstąpienia, 17) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego wszelkich zmian skutkujących wzrostem ceny kontraktowej lub wydłużeniem terminu zakończenia robót budowlanych, 18) sprawdzanie kompletu dokumentów do dokonania odbioru końcowego robót (projektów z naniesionymi w trakcie realizacji zmianami, protokołów prób i odbiorów, certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp.). Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego i działają samodzielnie, także w tym rozumieniu, że same wyznaczają sobie zadania i same te zadania realizują.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63385.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa „S KONCEPT” K. Seroka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Aleksandra Fredry 11 lok. 1
Kod pocztowy: 77-100
Miejscowość: Bytów
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88437.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 OGŁOSZENIE O UDZIELNIU ZAMÓWIENIA 

Zamieszczono w BZP w dniu 09.07.2020 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń + strona internetowa.

Zdjęto ….

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAlkohol w dobie koronawirusa – gdzie szukać pomocy
Następny artykuł“Harry Potter” uczynił go sławnym. Devon Murray przez lata skrywał tajemnicę