A A+ A++

ZP.272.11.2020

Ogłoszenie nr 510078960-N-2020 z dnia 08-05-2020 r.

Powiat Chojnicki: CZĘŚĆ 2 „WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ 2656G UL. WICKA ROGALI W CHOJNICACH.” 


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527362-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 09235123900000, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail [email protected], faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

CZĘŚĆ 2 „WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ 2656G UL. WICKA ROGALI W CHOJNICACH.” OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.11.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: CZĘŚĆ 2 „WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ 2656G UL. WICKA ROGALI W CHOJNICACH.” Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale B SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Załączniku do SIWZ – Istotne postanowienia do umowy. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie wykonania projektu budowlanego i wykonawczego na realizację inwestycji drogowej obejmującej: Część 2 „Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej 2656G ul. Wicka Rogali w Chojnicach Opracowaniem należy objąć: Przebudowę drogi powiatowej nr 2656G ul. Wicka Rogali w Chojnicach. Zakres prac projektowych: – konstrukcja nawierzchni na całej długości, – chodniki/ciąg pieszo – rowerowy, – kanalizacja deszczowa na całej długości, – kanały technologiczne – geometria skrzyżowań i łuków, – zaprojektowanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, – przebudowa istniejącej infrastruktury elektroenergetycznej sieci nn – 0,4 kV: • zdemontować istniejącą linię napowietrzną nN na słupach ŻN, demontaż ująć w kosztorysie, • wybudować linię kablową – NAYY-J/NAY2Y-J o przekroju wg potrzeb, • wybudować przyłącza YAKY 4x16mm2 od projektowanych złączy pomiarowych do istniejących budynków, • istniejące przyłącza kablowe zaadoptować do projektowanej linii kablowej, • złącza kablowe zabudować przy granicy działek, • układy pomiarowe wynieść do złączy pomiarowych, • trasy kabli wykonać wzdłuż poboczy ulic i dróg dojazdowych, DODATKOWE INFORMACJE – dotyczące przebudowy infrastruktury elektroenergetycznej Przy realizacji projektów technicznych należy stosować obowiązujące „ Standardy w sieci dystrybucyjnej ENEA Operator Sp. z o.o.”. Np.: „Elektroenergetyczne linie kablowe niskiego napięcia – obowiązuje od 1.03.2019”. Dostęp do dokumentów na stronie http://www.operator.enea.pl/, zakładka „ Instrukcje i standardy sieci „ i następnie zakładka „STANDARDY W SIECI DYSTRYBUCYJNEJ ENEA OPERATOR”. 1. Dokumentacja winna zawierać: 1) Projekt budowlany oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia wykonania robót lub konieczne ze względów wykonawczych, 2) Projekt budowy odwodnienia, projekt branży elektrycznej oraz inne opracowania, jeżeli będą wymagane do uzyskania zezwoleń j.w., lub konieczne ze względów wykonawczych (np. przebudowa podziemnej i nadziemnej infrastruktury), 3) Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy i projekt stałej organizacji ruchu po zakończeniu budowy. Dokumentacja projektowa winna być zgodna z wymogami: – Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 470), – Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 ze zm.), – Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.), – Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), – Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1935), – Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 ze zm. ), – Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2310) – Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784), – Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311), – Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz.1126). 4) Przedmiary robót, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), 5) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zawierającą zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, zawierającą specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy ją opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 6) Kosztorysy inwestorskie, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389), 7) Dokumentację należy opracować w ilości określonej poniżej wraz z oświadczeniem o jej kompletności plus wersja elektroniczna, 8) Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że forma pisemna jest tożsama z formą cyfrową. 2. Dodatkowe zobowiązania Wykonawcy przedmiotu zamówienia: 1) Uzyskanie wszelkich wymaganych, zgodnie z polskim prawem, uzgodnień, warunków, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej. 2) Poniesienie kosztu opracowania podkładów geodezyjnych na obszarze niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej z uwzględnieniem odprowadzenia wód opadowych. 3) Bieżące uzgadnianie prac projektowych (pierwsze spotkanie w terminie do 2 miesięcy od dnia podpisania umowy) i uzyskania aprobaty Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań oraz do przedłożenie Zamawiającemu opracowanej dokumentacji projektowej do wglądu przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę / zgłoszenie robót w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu. 4) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w przypadku konieczności uzyskania). 5) Opracowanie raportu o oddziaływaniu na środowisko (w przypadku konieczności opracowania). 6) Opracowanie operatów wodno-prawnych (w przypadku konieczności opracowania). 7) Uzyskanie prawomocnych decyzji o pozwoleniu wodno – prawnym (w przypadku konieczności uzyskania). 8) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenia robót. 9) Dokumentację niezbędną do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami Wykonawca dostarcza na swój koszt, czynności te Wykonawca wykonuje w imieniu Zamawiającego. 10) W trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, Wykonawca będzie przygotowywał odpowiedzi na pytania zadane przez uczestników postępowania. Jeżeli odpowiedzi będą prowadzić do zmiany opracowanej dokumentacji, Wykonawca będzie dokonywał tych zmian, w tym również w przedmiarach robót, kosztorysach inwestorskich, specyfikacjach technicznych odbioru i wykonania robót (jeżeli dotyczy). Powyższe zmiany będą dokonywane przez Wykonawcę nieodpłatnie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 11) W przypadku gdy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych realizowanych na podstawie opracowanej dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy, będzie wszczęte w okresie od 6 miesięcy do 24 miesięcy od daty odbioru przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca nieodpłatnie zaktualizuje kosztorys inwestorski w oparciu o aktualne ceny na dzień wszczęcia postępowania. 3. Przy opracowaniu dokumentacji należy uwzględnić następujące zalecenia: 1) Projekt wykonawczy powinien posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadania. 2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację w jego siedzibie. 3) Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Wykonawcy, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowić będą integralną część protokołu odbioru. 4) W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. 5) Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy “lub równoważny”; 6) Zgodnie z art. 29 ust. 5 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników; 7) Dokumentacja projektowa winna określać parametry techniczne i wymagania funkcjonalne bez podawania nazw handlowych tych wyrobów uwzględniając zapis art. 30 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, 8) Projekty będą realizowane, w miarę możliwości w ramach istniejącego pasa drogowego. 9) Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że forma pisemna jest tożsama z formą cyfrową. Części opisowe wykonane będą za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, przedmiary robót należy dostarczyć także w wersji elektronicznej w formacie danych kompatybilnych z MS Excel lub MS Word. 4. Zawartość opracowania: 1) projekt budowlany + branże – 6 egz., 2) projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy – 3 egz. 3) Projekt stałej organizacji ruchu po zakończeniu budowy – 3 egz. 4) projekty wykonawcze +branże -3 kpl., 5) przedmiary robót -3 kpl., 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.- 3 egz., 7) kosztorys inwestorski – 3 egz., 8) wersja elektroniczna opracowań wymienionych w pkt 1- 7 na płycie CD – 2 szt., zawierająca cyfrowy zapis dokumentacji projektowej: rysunki w formacie PDF oraz DWG, tekst w formacie doc ( Ms Word), przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie doc ( Ms Word ) lub xls ( Ms Excel), specyfikacje techniczne w formacie doc ( Ms Word). 5. Termin realizacji Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie wykonania robót budowlanych w terminie do dnia 31.12.2020 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32520.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

Nazwa wykonawcy: DANIEL FOLEHR USŁUGI PROJEKTOWE NADZÓR BUDOWLANY
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Plac Piastowski 25A,
Kod pocztowy: 89-600
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81303.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU 

Zamieszczono w BZP w dniu 08.05.2020 r.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń + strona internetowa.

Zdjęto ….

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŻyczenia Burmistrza dla Bibliotekarzy
Następny artykułPodziękowania za życzenia z okazji Dnia Bibliotekarza i Bibliotek