Pochodząca z Polski zondacrypto jest nie tylko liderem wśród kryptowalutowych giełd w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest też organizacją z branży kryptowalut, która promuje swoje działania z wielkim rozmachem.
Oprócz współpracy m.in. z Juventusem FC, Atalantą BC, Giro d’Italia, Rakowem Częstochowa, Pogonią Szczecin, giełda o polskich korzeniach jest oficjalnym partnerem legendarnego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne.
Podczas zakończonej 81. edycji TdP, branding giełdy kryptowalut był widoczny na starcie i mecie każdego z etapów wyścigu, a w Tour de Pologne Amatorów w Karpaczu (11 sierpnia) z logotypem zondacrypto startował Wojciech Szczepanik, mistrz świata w kolarstwie (Gran Fondo). Ekipa zondacrypto czekała na kolarzy w Katowicach, z których wywodzi się giełda. Branding zondacrypto był też obecny m.in. na samochodzie pilotującym wyścig oraz na mobilnej Strefie Mediów.
Największa giełda regionu CEE podczas Tour de Pologne zrealizowała też dużą kampanię promocyjną na nośnikach Out-Of-Home, nawiązującą do wyścigu. Kolarska animacja emitowana była na efektownej 160m2 kurtynie LED w Katowicach, a także na formatach DOOH w Krakowie.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS