A A+ A++

Jak to się stało, że video nakręcone telefonem komórkowym, bez obróbki, a nawet filtra, wygenerowało zasięg organiczny ponad 10 milionów, z łączną liczbą wyświetleń sięgającą ponad 2 miliony? Dzisiaj na łamach bloga prezentuję najbardziej angażującą treść w jego historii wraz ze statystykami.

Omega De Ville Tourbillon w roli głównej. Wspaniały, bardzo drogi zegarek (cena katalogowa 535 700 pln), i krótkie, angażujące video () nagrane podczas unboxingu w warszawskim butiku Omegi. Znalazło się ono niemal na wszystkich najpopularniejszych profilach na świecie o tematyce zegarków, mody męskiej i dóbr luksusowych. Video z Omegą De Ville Tourbillon Co-Axial opublikowane zostało m.in. na takich profilach jak: , , , , a nawet… . Poniżej znajdziecie podsumowanie publikacji w formie infografiki, która dostępna jest również pod tym linkiem (). Video jest również dodane na moim kanale na YouTube (), do którego subskrybowania Was zapraszam.

PS. Statystyki zostały podsumowane na 3 tygodnie po publikacji video (połowa września). Filmik jest stale udostępniany. Tylko wczoraj dwa profile o łącznej liczbie followersów 599 tys. dodały go na swój feed ( oraz ). Generując tym samym dodatkowe 150 tys. wyświetleń.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNarodziny dziecka. Co się zmienia w życiu mężczyzny?
Następny artykułCzego Kościół nie mówi nam na temat Biblii