A A+ A++

Rossmann wkracza na rynek w odświeżonej odsłonie. Jedna z najnowszych koncepcji została zaprezentowana w łódzkiej manufakturze.

fot. Pixabay

Nowy Rossmann ma „kosmiczny” charakter. Klienci, kupując szampon lub żel do kąpieli, będą mogli nabyć go przelewając do własnego opakowania.

To nie koniec zmian. Dużo nowości dotyczy samego asortymentu. Sprzedawane produkty mają mieć naturalny skład; część z nich będzie dedykowana weganom oraz osobom, które preferują oszczędzanie wody.

Łódzki Rossmann posiada wydzielone cztery strefy: Manufakturę Piękna (która umożliwia skorzystanie ze specjalnych automatów ) Strefę Beauty, Strefę Zdrowia a także Grab&Go.

Każdy znajdzie tu coś dla siebie, również Ci, którzy robią zakupy w pośpiechu. Z myślą o tej grupie powstała ostatnia z wymienianych wyżej stref, czyli Grab&Go. Jej koncepcja zakłada rozmieszczenie podstawowych i niezbędnych produktów, tj. środki higieny i czystości, artykuły spożywcze, karmy dla zwierząt w widocznym miejscu.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPortret trzech mężczyzn przed kapliczką w Myślenicach. Historia spoza kadru na fotografii Muzeum Etnograficznego w Krakowie
Następny artykułEuroliga i Puchar Europy koszykarek – rozgrywki definitywnie odwołane