A A+ A++

Agencja Scholz & Friends Warszawa za spot z kampanii „#dziejesięwpolsce” Wirtualnej Polski otrzymała nagrodę główną w Konkursie Grupy RMF i miesięcznika „Press” na najlepszą kreację spotu radiowego. Uroczystość wręczania nagród odbyła się podczas gali AdMan Roku 2015.

W głosowaniu jurorów reklama Wirtualnej Polski uzyskała najwyższe oceny i zajęła pierwsze.

Podczas gali Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF, zabrał głos:

Ten spot, wyróżnia się wykorzystaniem bardzo charakterystycznego, popularnego utworu, który zapada w pamięć i ułatwia zapamiętanie komunikatu. Jest to bardzo dobry przykład jak dźwięk można pozytywnie skojarzyć z marką i sprawić, by już sam on był nośnikiem przekazu. Jury doceniło też intrygujący, niebanalny tekst.

Statuetkę i dyplom odebrał Paweł Czartoryski, senior copywriter w Scholz & Friends, autor słów nagrodzonego spotu.

Drugie miejsce zajął spot „Taktyka – Piesokot” przygotowany przez agencję Saatchi & Saatchi dla Toyota Motor Poland, a trzecie „»Lokomotywa« Rodzina” agencji PZL dla PKP Intercity.

W finałowej 10-tce znalazły się ponadto spoty: Fundacji Alivia, kampanii „Hejt Stop” organizowanej przez Stowarzyszenie Projekt: Polska, Liberty Ubezpieczenia, sieci Lidl z kampanii z udziałem Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego, Ministerstwa Finansów z kampanii Loterii Paragonowej, Orange z kampanii z udziałem Serca i Rozumu oraz sieci sklepów INTER-VAX.

Tomasz Ramza tłumaczy:

My, jako radiowcy, chcemy by program radiowy był jak najatrakcyjniejszy dla odbiorcy. Dlatego dbamy o muzykę, dbamy o newsy, ale też chcemy dbać o reklamy, bo są one istotnym elementem programu. Chcemy słuchacza zadowolić i przykuć jego uwagę, bo to jest gwarancją sukcesu reklamodawców, to przekłada się bezpośrednio na znajomość reklamowanej marki, jej rozpoznawalność, podnosi sprzedaż i ociepla wizerunek. W naszym konkursie wyróżniliśmy fajne spoty, atrakcyjne dla słuchacza i przez to efektywne dla reklamodawcy.

Do Konkursu na najlepszą kreację spotu radiowego swoje produkcje mogli zgłaszać wszyscy marketerzy, agencje kreatywne i studia produkcyjne. Po selekcji spotów przez jury preselekcyjne i Katarzynę Dragović, założycielkę Szkoły Mistrzów Reklamy, do finału przeszło 10 spotów. Oceniło je jury złożone z nominowanych do nagrody AdMan 2015.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZmiana dla pracujących w Wielkiej Brytanii! Nie przysługuje im już bezpłatny…
Następny artykułKlasyczne obrazy zamienione w przedziwne gify