A A+ A++

To znakomity wynik, jakiego w czasie pandemicznych obostrzeń i tuż po nich nie odnotował żaden film. 440 tysięcy widzów to widownia otwarcia większa niż na „Skyfall”, który obejrzało nieco ponad 390 tys. osób podczas pierwszego weekendu(listopad 2012), choć mniej niż „Spectre” (listopad 2015), na który podczas pierwszego weekendu wybrało się przeszło 500 tys. polskich widzów.

— Cieszymy się bardzo, że mogliśmy pokazać widzom ten film na dużym ekranie. Jesteśmy wdzięczni producentom, że nie ulegli presji i zdecydowali się na premierę wyłącznie w kinach. Film robi piorunujące wrażenie, to świetna produkcja – powiedział Sławomir Salamon, szef firmy dystrybucyjnej Forum Film Poland, która wprowadziła „Nie czas umierać” do kin w Polsce

Czytaj więcej

Bond rozbija bank

Polscy widzowie wpisali się w trend światowy, gdzie również miliony osób czekało na 25 film o agencie 007. Producenci i dystrybutorzy szacowali, że po pierwszym weekendzie wyświetlan … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPrzebudowa dróg i ulic oraz rozbudowa oświetlenia. Takie wnioski złożył Nowy Dwór do Polskiego Ładu
Następny artykułPijany na zakazie ruszył w trasę i zabrał ze sobą pasażerkę